2025-01-16 Planowanie, delegowanie i organizacja pracy Planowanie, delegowanie i organizacja pracy 16 stycznia - 17 stycznia Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
2025-01-16 Udzielanie informacji zwrotnej Udzielanie informacji zwrotnej 16 stycznia - 17 stycznia Udzielanie informacji zwrotnej
2025-01-16 Profesjonalny sekretariat Profesjonalny sekretariat 16 stycznia - 17 stycznia Profesjonalny sekretariat
2025-01-20 Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego 20 stycznia - 21 stycznia Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego
2025-01-20 Komunikacja interpersonalna Komunikacja interpersonalna 20 stycznia - 21 stycznia Komunikacja interpersonalna
2025-01-20 Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową 20 stycznia - 21 stycznia Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
2025-01-20 Sense-making leadership Sense-making leadership 20 stycznia - 21 stycznia Sense-making leadership
2025-01-20 Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce 20 stycznia - 21 stycznia Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce
2025-01-20 Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy 20 stycznia - 21 stycznia Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy
2025-01-20 Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym 20 stycznia - 21 stycznia Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym
2025-01-23 Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych 23 stycznia - 24 stycznia Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
2025-01-23 Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami 23 stycznia - 24 stycznia Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami
2025-01-23 Negocjacje w biznesie Negocjacje w biznesie 23 stycznia - 24 stycznia Negocjacje w biznesie
2025-01-27 Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna 27 stycznia - 28 stycznia Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna
2025-01-27 Trudne sytuacje menedżerskie Trudne sytuacje menedżerskie 27 stycznia - 28 stycznia Trudne sytuacje menedżerskie
2025-01-27 Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych 27 stycznia - 28 stycznia Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
2025-01-27 Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową 27 stycznia - 28 stycznia Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
2025-01-27 Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie 27 stycznia - 28 stycznia Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie
2025-01-29 Finansowe ABC – czyli finanse dla niefinansistów Finansowe ABC – czyli finanse dla niefinansistów 29 stycznia - 30 stycznia Finansowe ABC – czyli finanse dla niefinansistów
2025-01-29 Zarządzanie projektami Zarządzanie projektami 29 stycznia - 30 stycznia Zarządzanie projektami
2025-01-30 Strategie i innowacje w Social Media marketingu Strategie i innowacje w Social Media marketingu 30 stycznia - 31 stycznia Strategie i innowacje w Social Media marketingu