Szkolenia efektywność osobista

Orientacja na klienta

Cele szkolenia

Podczas szkolenia „Orientacja na klienta” uczestnicy otrzymają wiedzę i umiejętności z zakresu budowania postawy proklienckiej oraz doskonalenia jakości obsługi klienta. Wśród Uczestników wzrośnie poziom zaangażowania w sprawy „klientów wewnętrznych”, czyli współpracowników. Uczestnicy będą także pracowali nas zmianą nastawienia, poznają sposoby pracy tak, aby zwiększyć satysfakcję klienta wewnętrznego. Zrozumieją jak proces dbania o klienta wewnętrznego wpływa na efektywność pracy własnej i zespołu. Nauczą się, jak mówić, żeby być zrozumianym przez każdego. Wypracują asertywna postawę i umiejętność zarządzania emocjami w konflikcie i trudnych sytuacjach.


Korzyści dla uczestnika

  • è Wzbudzenie postawy proklienckiej – orientacji na klienta
  • Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności prowadzenia rozmów w klientami wewnętrznymi
  • Zamiana działań intuicyjnych na działanie w pełni świadome i kontrolowane
  • Wzmocnienie pozytywnych relacji i dobrej współpracy
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach

Korzyści dla organizacji

  • Wysoki poziom jakości obsługi klienta wewnętrznego
  • Większa satysfakcja i zadowolenie pracowników
  • Wzbudzenie proaktywnej postawy we współpracy pomiędzy pracownikami
  • Budowanie wizerunku organizacji

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy przeanalizują cały proces obsługi klienta wewnętrznego – rozumienie i identyfikacja potrzeb, zasady komunikacji, które wpływają na satysfakcję, załatwianie spraw od początku do końca, efektywne planowanie i bieżące informowanie o statusie nawet w sytuacjach trudnych, unikanie “spychologii”, dotrzymywanie zobowiązań, transparentność procesów, rola komunikacji (udzielanie wyjaśnień) we współpracy z innymi. Metody szkoleniowe to: analiza przypadków, odgrywanie ról, scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje, testy. Główny nacisk zostanie położony na zebranie obecnej sytuacji związanej ze standardami jakości obsługi klienta, analizą procesów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań oraz symulowanie rozmów z klientami na forum, w parach, z pełną analizą i feedbackiem.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia