SZKOLENIA OTWARTE – ONLINE


Customer Experience
– profesjonalna obsługa Klienta

Cele szkolenia

Szkolenie otwarte „Customer Experience – profesjonalna obsługa Klienta” kierujemy do osób, które w codziennej pracy dbają o zaspakajanie potrzeb Klientów i kontaktują się z nimi bezpośrednio, e-mailowo, telefonicznie, za pośrednictwem czatów lub mediów społecznościowych. Podczas szkolenia Uczestnicy poznają metody i narzędzia, dzięki którym będą w stanie budować prokliencką postawę oraz udoskonalą jakość obsługi klienta w kontekście customer experience. Dowiedzą się ponadto, jak kreować pozytywne doświadczenia klienta dzięki stosowaniu technik dotyczących asertywności oraz zarządzania emocjami. Uświadomią sobie także własną rolę w budowaniu satysfakcji oraz lojalności kontrahentów. Szkolenie pozwoli również uporządkować posiadaną już wiedzę, by wzmocnić atuty w obsłudze oraz zmienić złe nawyki, które utrudniają codzienną pracę.

Uczestnicy będą mieć też okazje dowiedzieć się jak na przestrzeni minionych lat zmieniało się podejście do klienta, w jaki sposób ewoluowały standardy obsługowe, a także profil samego klienta. Coraz częściej mamy do czynienia z świadomymi klientami, którzy korzystają z social mediów, gdzie wystawiają świadectwo markom. Oferowane przez nas szkolenie pomoże w zadbaniu o to, by w większości przypadków było ono pozytywne.



Program szkolenia




Praktyczne informacje
o szkoleniu

  • 2 dni szkoleniowe (2 x 6 h)
  • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
  • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
  • Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
  • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
  • Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
  • Zadania poszkoleniowe
  • E-mentoring z trenerem do 60 dni
    po zakończeniu szkolenia
  • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online


Metody szkoleniowe

Może zainteresować Cię również: