Szkolenia efektywność osobista

Emisja głosu

Cele szkolenia

Jeżeli chcemy osiągnąć komunikacyjny sukces musimy być nie tylko słyszalni, ale też słuchani. Podczas szkolenia „Emisja głosu” znajdziemy odpowiedź na pytania co zrobić, aby nasz głos był angażujący i przeciągał uwagę, jak sposób mówienia może wpłynąć na osiąganie stawianych celów oraz jak kierować naszym głosem w trudnych sytuacjach. Warsztat skierowany jest do wszystkich, którzy na co dzień mają kontakt F&F lub online z zarówno z klientem zewnętrznym, jak i wewnętrznym.


Korzyści dla uczestnika

  • Zwiększenie osobistej efektywności i komfortu pracy
  • Umiejętność radzenia sobie w stresowych i trudnych sytuacjach
  • Zwiększenie swobody wypowiedzi podczas spotkań biznesowych/wystąpień
  • Umiejętność prezentowania danych w sposób ciekawy

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie jakości komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Poprawa wizerunku organizacji

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Szkolenie ma na celu nauczenie praktycznych umiejętności, dlatego główny nacisk położony jest na wykonywanie ćwiczeń. Wśród nich można wymienić takie, które realizowane są indywidualnie, w parach i w kilkuosobowym zespole – do każdej umiejętności dopasowywany jest odpowiedni tryb prowadzenia ćwiczenia, aby świeżo nabytą wiedzę stosować w najlepszych do danej sytuacji warunkach. Na potrzeby treningu przygotowany są dodatkowo quizy, scenariusze spotkań do odegrania, filmy, nagrania audio i rekwizyty, a także analiza case studies.

    Samodzielne szukanie rozwiązań, bezpośrednie wykorzystanie informacji szkoleniowych i otwarta dyskusja dają pewność, że każdy Uczestnik zakończy trening nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale i swobodą w jej praktycznym stosowaniu.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia