Szkolenia zarządzanie projektami

Professional SCRUM Product Owner – szkolenie przygotowujące do certyfikacji PSPP

Cele szkolenia

Celem szkolenia „Professional SCRUM Product Owner” jest przekazanie kompleksowej wiedzy z zakresu metodyki Scrum oraz nabycie przez uczestników umiejętności efektywnego, codziennego wykorzystania przydatnych narzędzi umożliwiających realizację postaw i wartości agile.


Korzyści dla uczestnika

  • Trenowanie narzędzi pracy Product Ownera pracującego w metodyce Scrum
  • Zrozumienie roli Product Ownera w zespole scrum’owym
  • Analiza przebiegu poszczególnych wydarzeń Scrum’a
  • Poznanie, jak zarządzać backlog’iem
  • Efektywna współpraca z interesariuszami i zespołem developerskim
  • Monitorowanie pracy samoorganizujących zespołów

Korzyści dla organizacji

  • Skuteczne wdrożenie Scrum w organizacji
  • Zwiększenie efektywności działania Scrum już funkcjonującego
  • Wzrost produktywności prowadzonych projektów

Program szkolenia



  1. Przygotowanie do egzaminu
  • Omówienie zasad egzaminu
  • Przykładowe pytania

Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: business case, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study. Materiały szkoleniowe zawierają zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne wzorce konkretnych narzędzi. Przygotowane zostały one w sposób opisowy umożliwiający ich samodzielne studiowanie i pogłębianie wiedzy po szkoleniu.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia