SZKOLENIA:
MARKETINGOWE


Marketing to menedżerskie zadanie rozpoznawania, uprzedzania i zaspokajania potrzeb klienta w sposób zapewniający jego satysfakcję i przynoszący zysk, ponieważ celem przedsiębiorstwa jest zdobywanie i utrzymanie klientów na wytwarzane towary i wykonywane usługi. Tak Peter Drucker definiuje marketing.

Nasze szkolenia z obszaru marketingu prowadzą eksperci z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie marketingu internetowego. Swoje umiejętności zdobywali, czy to prowadząc własne agencje interaktywne, czy będąc członkami zespołów marketingowych w dużych organizacjach. Przygotowując nasze programy, staramy się maksymalnie dopasować do potrzeb klienta, badając jego kulturę organizacyjną, cele personalne i biznesowe.

W ramach autorskich programów realizujemy szkolenia m.in. ze strategii marketingowych, digital marketingu czy e-commerce.

Warsztaty rozpoczynają się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów, stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie omawiane przy moderacji trenera.

Realizujemy szkolenia w tradycyjnej formie stacjonarnej oraz w formacie online.

Przykładowe szkolenia z obszaru marketingu, które najczęściej wybierają nasi Klienci.

Przykładowe szkolenia z zakresu szkoleń marketingowych


Nawet najdoskonalszy produkt czy znakomicie przygotowana usługa nie wzbudzi zainteresowania odbiorców, jeśli firma nie podejmuje działań marketingowych. Odpowiednio przeprowadzony proces reklamy wpływa na powodzenie projektu, na obroty firmy i możliwości jej rozwoju.

Jeśli chcesz skutecznie rozwijać marketing swojego działu lub przedsiębiorstwa posługując się nowoczesnymi i skutecznymi narzędziami, skorzystaj z wybranego szkolenia z marketingu Certes i poszerz bazę klientów!

Marketing to dynamicznie zmieniająca się dziedzina

Czym jest marketing? Marketingiem nazywamy wszelkie działania, które podejmuje firma, by zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. By osiągnąć ten cel, musi dotrzeć do klientów, ale także zidentyfikować ich potrzeby i zaoferować atrakcyjne rozwiązanie, które je zaspokoi.

Wszelkie kroki do osiągnięcia celu powinny być skoordynowane i obejmować różnorodne metody. Marketing to między innymi ustalanie cen, tworzenie strategii mającej na celu przedstawienie produktu czy usługi klientom, przygotowanie pracowników do rozmów oraz budowanie pozytywnego wizerunku marki i szerzenie dobrych opinii o firmie wśród potencjalnych kontrahentów.

Działania marketingowe musi podjąć każde przedsiębiorstwo i nie ma znaczenia, jak długo znajduje się ono na rynku. Jeśli chce się rozwijać, odpowiednio przygotowane strategie są niezbędne.

Marketing znacząco wspiera działania sprzedażowe i pozycjonuje firmę na rynku. Wykorzystuje przy tym różne kanały komunikacji. Te zmieniają się wraz z rozwojem technologii, a odbiorcy informacji są coraz bardziej wymagający.

Śledzenie zmian społecznych i dostosowywanie kanałów komunikacyjnych do klientów jest więc zadaniem stojącym po stronie specjalistów od marketingu, niezależnie od tego, czy wspierają oni rozwój start-upu, małego punktu usługowego czy złożonej organizacji o międzynarodowym statusie.

Najpopularniejsze rodzaje marketingu

Zmiany zachodzące w społeczeństwie wymagają od marketingowców ciągłego dokształcania się i przystosowywania do wymogów rynku. Dlatego powinni oni regularnie uczestniczyć w specjalistycznych kursach z marketingu. Szkolenia te obejmują odpowiednio sprofilowaną wiedzę z różnych gałęzi działań promocyjnych.

Digital marketing

Celem marketingowego szkolenia obejmującego zagadnienia z digital marketingu jest poszerzenie wiedzy osób, które zajmują się internetową komunikacją. Uczestniczyć w nim powinni wszyscy ci specjaliści od marketingu, pracownicy agencji, domów mediowych i mediów, którzy chcą poznać obszar e-marketingu, e-commerce i skutecznie prowadzić działania online czy reklamy w internecie.

Kurs marketingowy przygotuje do planowania operacyjnego kampanii, do zakupu mediów i obsługi nowoczesnych narzędzi do e-marketingu. Kursanci przyswoją wiedzę dotyczącą prowadzenia skutecznej kampanii dopasowanej do potrzeb klientów i angażujących odbiorców. Po zakończonym kursie marketingowym szanse na skuteczne budowanie wizerunku firmy i przyciągnięcie klientów znacząco wzrastają.

Marketing internetowy

Marketing internetowy to wszystkie działania, których celem jest opracowanie strategii reklamowej oraz przedstawienie nowego produktu lub marki z wykorzystaniem Internetu. Uczestnik kursu posiądzie wiedzę z zakresu SEM (Search Engine Marketing), Google Ads, SEO oraz wykorzystywania pozycjonowania i linków płatnych.

Będzie znakomicie przygotowany w zakresie obsługi social media marketing i takich kanałów komunikacji z klientami jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy TikTok. Opanuje zasady skutecznego content marketingu poprzez tworzenie angażujących treści na stronach www, wykorzystanie reklam typu display i e-mail marketingu.

Outbound marketing

Szkolenia z outbound marketingu przybliżają techniki docierania do klientów, którzy na kontakt z firmą nie czekają. Obejmuje działania skierowane na zewnątrz, takie jak telemarketing albo wysyłanie ofert e-mailowych do potencjalnych klientów. Tutaj inicjatorem kontaktu jest marka, która umiejętnie może wykorzystać dostępne narzędzia.

Inbound marketing

Inbound marketing (marketing przychodzący) dotyczy sytuacji, kiedy to klient odnajduje samodzielnie markę i sam decyduje się na skorzystanie z jej oferty. Łączy różne sposoby zwiększania widoczności marki w sieci, by firma była łatwiejsza do znalezienia przez klientów, szukających konkretnego produktu lub wybranej przez siebie usługi.

Podczas kursów marketingowych można dowiedzieć się, z jakich narzędzi skutecznie korzystać, by faktycznie wzmocnić swoją pozycję na rynku i sprzedaż.

Szkolenia marketingowe skrojone do potrzeb Twojej firmy

Kursy i szkolenia biznesowe z obszaru marketingu i reklamy w Certes prowadzą doświadczeni eksperci. Specjaliści, którzy zdobywali umiejętności w praktyczny sposób, pracując w interaktywnych agencjach lub w działach marketingu dużych organizacji, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem bazując na realnych przykładach udanych kampanii.

Różnorodność szkoleń w Certes ułatwia dobranie tematyki kursu marketingowego do aktualnych potrzeb klientów, a warsztaty zaczynają się testem określającym poziom wiedzy kursantów i dobór tematyki szkolenia.

Dzięki temu uczestnicy szkoleń mają dostęp do najnowszych informacji i danych, których im faktycznie brakuje i które przydadzą się w codziennej pracy. W ten sposób pogłębisz swoje kompetencje oraz zdobędziesz nowe umiejętności. Interaktywne ćwiczenia, które omawiane są w grupie i przy trenerze, to praktyczna lekcja nowoczesnego marketingu. Profesjonalne szkolenia marketingu realizowane są w formie stacjonarnej oraz online, dlatego dostępne są także dla osób, które na co dzień nie przebywają w dużych miastach.