Profesjonalny Office Menedżer
Cele szkolenia
Celem szkolenia jest nauczenie uczestników rozpoznawania kluczowych czynników wpływających na decyzje pracowników o pozostaniu w firmie, takich jak elementy związane z zarządzaniem, kulturą organizacyjną i motywacją. Szkolenie umożliwi ocenę obecnych strategii i praktyk retencji stosowanych w organizacjach uczestników, identyfikację ich skuteczności oraz obszarów wymagających poprawy. Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie tworzenia i wdrażania programów i inicjatyw zwiększających zaangażowanie i satysfakcję pracowników, co jest kluczowe dla ich zatrzymania. Ponadto, szkolenie nauczy efektywnego identyfikowania i doceniania wysiłków oraz osiągnięć pracowników, co jest istotne dla budowania lojalności i redukcji rotacji, oraz technik rozpoznawania i nagradzania talentów. Uczestnicy nauczą się również projektować i wdrażać skuteczne strategie retencyjne, które są dostosowane do specyfiki ich organizacji i potrzeb ich najlepszych pracowników.
Najbliższe terminy
szkoleń:
30.09-01.10.2024 - Warszawa
27-28.11.2024 - Warszawa
30-31.12.2024 - online
Cena: 1 590 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Rola i obowiązki Office Managera
- Podstawy zarzadzania biurem
- Definicja i znaczenie roli Office Managera
- Kluczowe obowiązki i odpowiedzialności
- Efektywna organizacja pracy
- Techniki zarządzania czasem: metoda Eisenhowera, technika Pomodoro
- Priorytetyzacja zadań: macierz priorytetów
- Narzędzia wspierające organizację pracy: kalendarze, aplikacje do zarządzania zadaniami (Asana, Trello)
- Zarządzanie dokumentacją
- Standardy zarządzania dokumentami i archiwizacja
- Praktyczne aspekty obiegu dokumentów
- Cyfrowe zarządzanie dokumentami: oprogramowanie do zarządzania dokumentami
- Efektywna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Techniki komunikacyjne: aktywne słuchanie, jasne i zwięzłe przekazywanie informacji
- Zarządzanie komunikacją elektroniczną i telefoniczną
- Etykieta w komunikacji mailowej i telefonicznej
- Zasady przyjmowania gości
- Budowanie relacji i rozwiązywanie konfliktów
- Budowanie profesjonalnych relacji z pracownikami i dostawcami
- Techniki negocjacyjne i rozwiązywanie konfliktów
- Wspieranie współpracy w zespole
- Techniki radzenia sobie z trudnymi/ kryzysowymi sytuacjami
- Koordynacja działań i organizacja wydarzeń
- Planowanie i organizacja spotkań: tworzenie agendy, protokołowanie, wysyłanie zaproszeń itp.
- Organizacja wydarzeń firmowych: logistyka, zarządzanie budżetem
- Planowanie i organizacja podróży służbowych
- Zarządzanie stresem i work-life balance
- Źródła i objawy stresu i wypalenia zawodowego
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym
- Asertywna postawa w pracy Office Managera
- Rozwój osobisty - planowanie ścieżki kariery
- Tworzenie planu rozwoju zawodowego
- Szkolenia i certyfikaty wartościowe dla Office Managerów
- Mentoring i coaching jako narzędzia rozwoju
- Nowe technologie i trendy
- Przegląd nowoczesnych technologii w zarządzaniu biurem
- Lean management i ciągłe doskonalenie procesów
- Trendy w pracy biurowej
- Narzędzia biurowe
- Praktyczne ćwiczenia z oprogramowania biurowego (Microsoft Office, Google Workspace).
- Automatyzacja zadań: używanie makr, integracja narzędzi
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online