Szkolenia menedżerskie


Delegowanie zadań

Cele szkolenia


Głównym celem szkolenia podwyższenie kompetencji w zarządzaniu sobą w czasie, organizacji czasu pracy własnej i podległych pracowników oraz delegowaniu zadań i uprawnień.  Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy mają poczucie obciążenia ilością obowiązków, ciągłym natłokiem zadań, pracą polegającą na gaszeniu pożarów i chcą taką sytuacje zmienić by podnieść swoją efektywność przez dobrą organizację czasu pracy. Opiera się na trzech głównych elementach: I priorytety, by pod presją wiedzieć które zadania warto zrealizować, a które odłożyć, II planowanie, by skutecznie układać działania w ciągu dnia, III element – skuteczne delegowanie i monitorowanie zadań.


Korzyści dla Uczestnika


  • Zdiagnozujesz własne kompetencje w organizacji czasu
  • Nabędziesz umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy,
  • Nauczysz się precyzyjnie określać cele
  • Wyeliminujesz "pożeracze czasu"
  • Nabędziesz umiejętność pracy wielozadaniowej pod presją czasu
  • Przygotujesz własny plan gotowy do wdrożenia zaraz po szkoleniu

Korzyści dla organizacji


  • Zwiększenie efektywności pracowników w obszarze zarządzania własnymi zadaniami
  • Lepsze organizowanie codziennych zadań poprzez świadomość konsekwencji pracy bez planu
  • Zapobieganie konfliktom i zmniejszenie ilości niekonstruktywnych konfliktów, dzięki realizacji zadań i planów zgodnie z terminami
  • Zbudowanie bliższych relacji przez integracje i grupową aktywność

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia


    Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania Uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych, a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z zarzadzaniem zespołem w strukturze rozproszonej (umiejętność).W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Powiązane produkty: