SZKOLENIA:
SPRZEDAŻOWE


Badania pokazują, że o skuteczności i wyniku biznesowym w głównej mierze decydują kompetencje handlowca, takie jak: aktywne pozyskiwanie klientów, znajomość technik sprzedaży telefonicznej i online, wiedza ekspercka, efektywne badanie potrzeb, doradztwo biznesowe i prezentacja oferty językiem korzyści, umiejętność planowanie i organizowania swojej pracy, skuteczne negocjacje, zorientowanie na klienta oraz finalizacja sprzedaży. Specjalizujemy się w rozwiązaniach szytych na miarę, nieszablonowe podejście naszych trenerów sprawia, że programy skierowane do sił sprzedaży osiągają wcześniej zamierzone rezultaty. Realizujemy szkolenia w tradycyjnej formie stacjonarnej oraz w formacie online. W ramach naszych autorskich programów, znajdziecie merytorykę szkoleń na różnym poziomie zaawansowania. Prowadzimy również pojedyncze działania dla sprzedawców, jak i długofalowe projekty rozwojowe dotyczące wprowadzenia nowych standardów i strategii sprzedażowej dla całego działu, opartej na realnych wskaźnikach biznesowych.

Wierzymy, że skutecznie dobrany program szkoleń wraz z działaniami wdrożeniowymi (pre work, post work, konsultacje trenerskie, superwizje rozmów handlowych) oraz follow up pozwoli na zrealizowanie wcześniej zamierzonego celu, czyli realnej zmiany zarówno w postawie jak i nawykach uczestników. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymają szereg technik i narzędzi, które pomogą im zrealizować nawet najtrudniejsze cele sprzedażowe.

Przykładowe szkolenia dla sprzedawców, które najczęściej wybierają nasi Klienci: