Szkolenia sprzedażowe


Skuteczna sprzedaż B2B

Cele szkolenia


Program uwzględnia zwiększenie umiejętności dotarcia do decydentów w firmach, budowanie postawy eksperta w branży, umiejętność pozyskiwania i finalizowania kontraktów, komunikację korzyści w rozmowach z klientami oraz rozwiązywanie ich wątpliwości. Uczestnicy analizują proces sprzedaży od pozyskania kontaktu po finalizację, uczą się budowania wiarygodności poprzez przykłady sukcesów, rozwijają umiejętności negocjacyjne i planują skuteczne spotkania z klientami. Szkolenie obejmuje także strategie pozyskiwania nowych klientów, takie jak cold calling, cold mailing czy działania w mediach społecznościowych, a także techniki badania potrzeb klienta, argumentacji i gier klientów. Dodatkowo, uczestnicy dowiadują się o ważności follow-upu w budowaniu relacji.


Korzyści dla uczestnika


  • Nabycie umiejętności docierania do decydentów w firmach i skutecznego pozyskiwania nowych klientów.
  • Budowanie postawy eksperta w branży, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta, i dostosowanie się do ich potrzeb w celu rozwijania biznesu.
  • Nauczenie się diagnozowania, rozwiewania i neutralizowania wątpliwości oraz zastrzeżeń klientów.

Korzyści dla organizacji


  • Skuteczne przeszkolenie pracowników w obszarze budowania relacji z klientami i dopasowywania oferty do ich potrzeb.
  • Nabycie umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych przekłada się na poprawę wyników sprzedażowych firmy.
  • Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i jako taki koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych doświadczeniem.

    Interaktywny warsztat z zakresu negocjacji to 80% czasu przeznaczonego na praktykę (case-studies, symulacje, gry negocjacyjne, negocjacje w parach etc.). Szkolenie skoncentrowane jest zarówno na poziomie narzędzi (dostarczenie Uczestnikom technik, modeli, które czynią proces negocjacji skutecznym), jak i na poziomie postaw oraz przekonań (inspirowanie do wykorzystywania w/w narzędzi w swojej bieżącej pracy, codzienności).

    Każdy z rekomendowanych modułów zawiera wyselekcjonowane narzędzia, które w trakcie warsztatów Uczestnicy poznają, ćwiczą, a następnie realnie szukają możliwości zaadoptowania ich do własnych stanowisk i środowiska firmy. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z tematem szkolenia (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: