Szkolenia: obsługa Klienta


Telesprzedaż

Cele szkolenia


Szkolenie "Telesprzedaż" skupia się na aktywnym treningu i wzmocnieniu kompetencji handlowych w obszarze telefonicznej sprzedaży usług profesjonalnych. Celami szkolenia są między innymi analiza i doskonalenie efektywności rozmów telefonicznych, przygotowanie praktycznych narzędzi i metod handlowych, oraz zweryfikowanie kompetencji uczestników. Program obejmuje m.in. techniki diagnozy potrzeb klienta, radzenie sobie z obiekcjami, trening rozmów z decydentami, profesjonalną prezentację handlową oraz modele diagnozy wartości zakupowych. Szkolenie integruje teorię z praktyką poprzez scenariusze, gry symulacyjne oraz poligon handlowy, gdzie uczestnicy wielokrotnie prowadzą rozmowy telefoniczne w oparciu o zdobytą wiedzę. Ostatecznym zadaniem wdrożeniowym jest zastosowanie nabytych umiejętności w praktyce.


Korzyści dla uczestnika


  • Aktywny trening i wzmocnienie kompetencji handlowych sił sprzedaży
  • Realne sytuacje i sprawdzone rozwiązania dostosowane do specyfiki pracy organizacji zajmującej się sprzedażą usług profesjonalnych
  • Analiza, dopracowanie i wzmocnienie efektywności aktualnie stosowanego sposobu rozmów telefonicznych, na poziomie konkretnych konstruktów komunikacyjnych
  • Praktyczne narzędzia rozmowy i metody handlowe odpowiadające na problemy uczestników

Korzyści dla organizacji


  • Przepracowanie technik diagnozy potrzeb i prezentacji handlowych, w oparciu o potwierdzone wartości zakupowe,
  • Wypracowanie 3-4 skutecznych technik domykania telefonicznych rozmów handlowych,
  • Wysoki transfer umiejętności pomiędzy salą szkoleniową a środowiskiem pracy poprzez realizację zadań wdrożeniowych – wymierne zmiany,
  • Praktyczny trening nowych umiejętności w scenkach na bazie przygotowanych scenariuszy + feedback trenera.

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Proces szkoleniowy realizowany jest zgodnie z podejściem D. Kolba. Uczestnicy będą mieli okazję doświadczać i aktywnie eksperymentować poprzez różnorodne aktywności i techniki szkoleniowe, takie jak symulacje, pracę w grupach, kwestionariusze autodiagnostyczne, analizę case–studies, scenki obsługowe oraz edutainment.

    Szkolenie realizowane jest w formie interaktywnego warsztatu, gdzie 80% czasu stanowi praktyka. Program przebiega według następującej dynamiki: doświadczenie (aktywne eksperymentowanie), wprowadzenie do teorii modelu tj. mini wykłady o zasadach, modelach, technikach i narzędziach (wiedza) oraz ćwiczenie nowych technik/modeli w bezpośrednim przełożeniu na profesjonalną obsługę Klienta wewnętrznego (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: