Zarządzanie jakością


Każdy projekt zaczynamy od sprawdzenia potrzeb naszego Klienta, a nie od tego, co możemy do niego dopasować. Nie proponujemy produktów z pudełka - stawiamy na myślenie out of the box.

W trosce o jakość przygotowywanych przez nas wydarzeń korzystamy z najnowszych metod szkoleniowych i dlatego regularnie podnosimy również własne kompetencje.


Najlepszy nauczyciel nie powinien zapominać, że jest
również uczniem - człowiek uczy się całe życie.


Wysoką jakość świadczonych usług potwierdzają liczne wyróżnienia i certyfikaty:




W 2021 roku CERTES po raz drugi został uznany za najlepszą firmę szkoleniową w rankingu Gazety Finansowej. Podczas pandemii pracowaliśmy w pocie czoła, by zapewnić naszym Klientom jak najwyższą jakość usług, dzięki czemu nasza firma wciąż może dumnie wyznaczać standardy na polskim rynku edukacyjnym. Ranking został oparty o dane z końca 2020 r., wg następujących kryteriów: forma szkolenia, rodzaj szkolenia, liczba klientów indywidualnych, liczba klientów instytucjonalnych, liczba wykładowców i wielkość przychodów.


CERTES zajął 1. miejsce w rankingu niezależnej oceny kondycji firm szkoleniowych obecnych na polskim rynku edukacyjnym, przeprowadzonym przez Gazetę Finansową. Ranking został oparty o dane z końca 2019 r., wg następujących kryteriów: forma szkolenia, rodzaj szkolenia, liczba klientów indywidualnych, liczba klientów instytucjonalnych, liczba wykładowców i wielkość przychodów.


Plebiscyt Orły Kształcenia został stworzony, aby wyróżnić najlepsze na rynku firmy z branży szkoleniowej. Orły Kształcenia to prestiżowa nagroda, którą mogą się poszczycić jedynie edukacyjni liderzy. W konkursie kapitułą oceniająca są Klienci - ich werdykt jest najlepszym potwierdzeniem profesjonalizmu wykonywanych usług. Na miano Orła Kształcenia pierwszy raz zapracowaliśmy w 2018 roku i od tego czasu rokrocznie znajdujemy się w gronie laureatów plebiscytu.



ISO 9001 – system zarządzania jakością, a więc zorientowanie na klienta, przywództwo, zaangażowanie ludzi podejście procesowe (skuteczność i efektywność organizacji), systemowe podejście do zarządzania, ciągłe doskonalenie, rzeczowe podejście do podejmowania decyzji, wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami.


Celem Programu "Firma Przyjazna Klientowi" jest poprawa stanu polskiej gospodarki poprzez promowanie wysokich standardów obsługi Klienta i tym samym zwiększanie dochodowości firm. Program FPK dąży do tego, żeby wynagradzać firmy, które prowadzą politykę prokliencką. Podstawą procesu certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi było badanie doświadczeń i satysfakcji Klientów przeprowadzone przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Cieszy nas, że wielu Klientów stwierdziło, że prawdopodobieństwo rekomendacji CERTES jako firmy szkoleniowo-doradczej jest wysokie.

Dokumenty dotyczące zasad realizacji i jakości naszych usług:


Po kliknięciu w miniaturę dokumentu wyświetli się jego cała treść w formacie PDF.





Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw kontakt,
a odezwiemy się do Ciebie!