Cel edukacyjny

Głównym celem warsztatu jest zwiększenie wiedzy i umiejętności z zakresu teoretycznych oraz praktycznych zagadnień obejmujących obszar komunikacji oraz trendów w komunikacji w różnych obszarach funkcjonowania firmy. Ukształtowanie umiejętności z zakresu wdrażania do praktyki wiedzy o nowoczesnych formach komunikacji interpersonalnej i marketingowej obszaru Przemysłu 4.0.



Korzyści dla Uczestnika

  • Pozna zasady i elementy skutecznej komunikacji w różnych obszarach funkcjonowania firmy
  • Nauczy się identyfikować i implementować rozwiązania z zakresu Komunikacji 4.0
  • Zrozumie jak efektywnie stosować storytelling w obszarze Przemysłu 4.0

Korzyści dla Organizacji

  • Zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa dzięki poprawie komunikacji między pracownikami
  • Podniesienie standardów bezpieczeństwa związanych z komunikacją i przechowywaniem firmowych danych
  • Zautomatyzowanie części procesów pozwoli przedsiębiorstwu na wdrożenie najnowocześniejszych form Komunikacji 4.0

Program szkolenia

  1. Rewolucja 4.0. Człowiek czy maszyna?
  2. Rola i znaczenie informacji. Bezpieczeństwo informacji
  3. Komunikacja dziś i jutro:

    • Komunikacja werbalna i niewerbalna
    • B2B
    • B2C
    • C2C
    • Programy do komunikacji
  4. Internet rzeczy (wymagania techniczne: lan, wifi, sieci)
  1. Algorytmika
  2. Robotyzacja
  3. Chmura internetowa
  4. Automatyzacja komunikacji
  5. Boot - Twój partner w biznesie
  6. Ochrona zgromadzonych informacji

    • Zasady bezpieczeństwa IT oraz pracowników
    • Zabezpieczenie skrzynki e-mailowej
    • Bezpieczeństwo haseł
    • Oszustwa i zagrożenia
    • Ochrona przed wyciekiem danych i śledzeniem

Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!





    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.

    Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.


    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    POWIĄZANE PRODUKTY