Szkolenia marketingowe

E-commerce

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia „E-commerce” jest poznanie kluczowych aspektów rozwoju sprzedaży online. Uczestnik szkolenia pozna polski rynek e-commerce i profil konsumenta w sieci. Nauczy się planować e-handel, począwszy od badania rynku, aż do wdrożenia i optymalizacji witryny sklepowej. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają̨ konwersje na sprzedaż̇ i jak zaplanować działania reklamowe dla e-sklepu. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających e-handel. Zapozna się również z aspektami prawnymi handlu w internecie. Dzięki szkoleniu Uczestnik stworzy swój własny klarowny plan, uniknie wielu błędów oraz wpłynie na konkretne wyniki finansowe.


Korzyści dla uczestnika

  • Rozwój kompetencji w najszybciej rosnącym obszarze handlu: e-commerce
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do wdrożenia e-sklepu i konwersji na sprzedaż
  • Ułatwienie komunikacji z partnerami branży marketingowej (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, pojęć i języka obowiązujących w całej branży
  • Zwiększenie efektywności własnych działań w e-commerce

Korzyści dla organizacji

  • Nabycie wiedzy i kompetencji pracowników w najszybciej rosnącym obszarze handlu: e-commerce
  • Świadome uruchomienie lub zintensyfikowanie sprzedaży i komunikacji rynkowej w Internecie
  • Wyższe wyniki biznesowe

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów e-commerce. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym