Szkolenia efektywność osobista


Teambuilding
- doskonalenie komunikacji i współpracy

Cele szkolenia


Szkolenie "Teambuilding - doskonalenie komunikacji i współpracy" jest skierowane do pracowników, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności komunikacyjne, zintegrować się w nowej strukturze organizacyjnej oraz zwiększyć efektywność współpracy w zespole. Szkolenie zakłada rozwinięcie świadomości własnego stylu myślenia i działania każdego uczestnika, a także identyfikację preferencji dotyczących komunikacji i współpracy.

  • Poznanie siebie i zintegrowanie pracowników w nowej strukturze organizacyjnej
  • Doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy pomiędzy Uczestnikami szkolenia
  • Poznanie czynników wpływających na efektywną komunikację i współpracę oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji interpersonalnych
  • Lepsze, wzajemne poznanie się Uczestników szkolenia
  • Zwiększenie poziomu świadomości własnego (preferowanego) stylu myślenia i działania (wg FRIS®) każdego Uczestnika szkolenia
  • Zidentyfikowanie indywidualnych preferencji dotyczących komunikacji i współpracy z innymi osobami
  • Poznanie preferencji dotyczących komunikacji i współpracy innych osób
  • Poznanie możliwych źródeł stresu u ludzi również w obliczu zmian
  • Poznanie, jakie mogą być źródła motywacji osób współpracujących ze sobą
  • Określenie sposobów i pomysłów na doskonalenie współpracy pomiędzy Uczestnikami szkolenia w aktualnej rzeczywistości zawodowej


Korzyści dla uczestnika


  • Lepsze zrozumienie samego siebie
  • Doskonalenie umiejętności komunikacji
  • Zwiększenie świadomości relacyjnej
  • Rozwinięcie umiejętności pracy zespołowej
  • Skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach
  • Motywacja do działania

Korzyści dla organizacji


  • Zwiększenie efektywności komunikacji w zespole
  • Wzmocnienie relacji między pracownikami
  • Optymalne wykorzystanie potencjału zespołu
  • Redukcja konfliktów i stresu
  • Zwiększenie zaangażowania i motywacji pracowników

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Wiadomość


    Metodyka szkolenia


    Podczas warsztatu wykorzystamy metody: burzy mózgów, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, prezentacji i symulacji rozmów. Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik (umiejętność). W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: