Szkolenia efektywność osobista

Personal Branding

Cele szkolenia

Rynek dostawców produktów i usług jest obecnie tak wysycony, że klient biznesowy i klient indywidualny ma ogromną możliwość wyboru. Towarzyszy temu najczęściej wyścig cenowy, który powoduje, że dostawcy rozwiązań są zmuszeni zwiększyć wynik, aby na atrakcyjny poziom cen dla klienta móc zarobić.

Jednocześnie coraz częściej zwraca się uwagę na jakościowy kontakt z klientem i siłę wpływu ze strony profesjonalnego doradcy, który potrafi zbudować osobistą markę w oczach swoich klientów. I tym właśnie zróżnicować się z konkurencją.

Cel szkolenia „Personal” Branding” z zakresu budowanie marki osobistej położony jest na dwa kluczowe aspekty:
– Jak budować markę osobistą w relacji handlowej po to, aby określać jakościowe potrzeby klientów i reagować na nie
– Jak zarządzać relacją handlową, tak aby wzmacniać osobisty kontakt, a jednocześnie wpływać na decyzje zakupowe klienta. W tym przypadku kluczowym będzie rozwój umiejętności moderowania kontaktem z klientem w zakresie: zbierania informacji o kliencie, prowadzenia rozmowy biznesowej, dopasowania się do stylu handlowego klienta i wywierania na niego wpływu.


Korzyści dla uczestnika

  • Budowanie profesjonalnego wizerunku doradcy
  • Marketing osobisty w Internecie
  • Podniesienie kompetencji w zakresie prowadzenia rozmów biznesowych
  • Podniesienie kompetencji w zakresie wywierania wpływu relacyjnego na klienta

Korzyści dla organizacji

  • Zwiększenie skuteczności dotarcia do osób kluczowych
  • Powiększenie bazy kontaktów potencjalnych klientów
  • Większa rozpoznawalność marki firmy w marketingu internetowym

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Szkolenie ma na celu nauczenie praktycznych umiejętności, dlatego główny nacisk położony jest na wykonywanie ćwiczeń. Wśród nich można wymienić takie, które realizowane są indywidualnie, w parach i w kilkuosobowym zespole – do każdej umiejętności dopasowywany jest odpowiedni tryb prowadzenia ćwiczenia, aby świeżo nabytą wiedzę stosować w najlepszych do danej sytuacji warunkach. Na potrzeby treningu przygotowany są dodatkowo quizy, scenariusze spotkań do odegrania, filmy, nagrania audio i rekwizyty, a także analiza case studies.

    Samodzielne szukanie rozwiązań, bezpośrednie wykorzystanie informacji szkoleniowych i otwarta dyskusja dają pewność, że każdy Uczestnik zakończy trening nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale i swobodą w jej praktycznym stosowaniu.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia