Szkolenia efektywność osobista


Trening
pewności siebie

Cele szkolenia

Obecny rynek wymaga od pracownika nieustannego rozwoju, a także umiejętności reagowania na zmiany i szybkiego adaptowania się do tego co nas otacza. Podstawą dobrego funkcjonowania w takim świecie jest pewność siebie, świadomość sowich zasobów i umiejętność wykorzystania ich w odpowiednich sytuacjach.

Celem szkolenia „Trening pewności siebie” jest m.in. pokazanie czym jest naturalna pewność siebie i w jaki sposób można ją rozwijać, nabycie umiejętności do budowania wiary we własne możliwości oraz wzmocnienie pracowników różnych szczebli do budowania efektywności i skuteczności.


Korzyści dla uczestnika

  • Odkrywanie własnych zasobów i deficytów do dalszej pracy nad budowaniem pewności siebie
  • Wzmocnienie siebie w sytuacjach, które tego wymagają
  • Zwiększenie wiary we własne możliwości, motywacji i stawiania celów rozwojowych
  • Nauczenie się pracy z własnymi negatywnymi przekonaniami

Korzyści dla organizacji

  • Poprawa jakości pracy (lepsze samopoczucie pracowników, poprawa relacji, lepsze radzenie sobie w stresie i sytuacjach trudnych)
  • Wzrost efektywności i wydajność pracowników
  • Poprawa i wzrost skuteczności komunikacji wewnątrz organizacji i z klientami zewnętrznymi
  • Lepszy wizerunek firmy

Program szkolenia

  1. Czym jest dla mnie pewność siebie?
  • Pewność siebie – podejścia do rozwoju i definicje
  • 8 kluczowych składowych pewności siebie
  • Autoanaliza własnych obszarów do pracy nad pewnością siebie
  • Sytuacje w których potrzebuje pewności siebie – mapa
  • 3 kroki do zmiany
  • Pytania caochingowe jako narzędzia do pracy
  1. Praca nad spójnością wewnętrzną
  • Świadomość
  • Zasoby i deficyty
  • Obserwacja i akceptacja
  • Praca nad negatywnym monologiem wewnętrznym:
    • Nie jestem „OK”
    • Nie wolno mi
    • Nie uda mi się
    • Następnym razem
    • Jak zwykle zawaliłem/am

  1. Pozytywne nastawienie – slogan, czy faktyczna zmiana?
  • Zdania wzmacniające
  • Łatwość prezentowania siebie
  • Umiejętność chwalenia się, ale nie przechwalania
  • Praca nad daniem sobie wytchnienia – „wrzuć na luz”
  • Zaufanie do siebie
  • Podstawy pracy z emocjami (lęk, obawa, bezsilność i frustracja)
  1. Reagowanie adekwatne do sytuacji
  • Umiejętność komunikacji:
    • Reagowanie w sytuacji trudnej
    • Reagowanie na krytykę nieuprawnioną
    • Reagowanie na atak werbalny
  • Postawa asertywna w praktyce jako wsparcie pewności siebie:
  • Umiejętne wyrażanie krytyki/opinii/zwracanie uwagi
  • Pewność siebie w ciele/tonie głosu i zachowaniu:
    • Oddech, a sposób mówienia
    • Proste plecy jako podpora pewności siebie
    • Głowa do góry i o czym warto pamiętać budując spójny przekaz
    • Co z tymi rękoma?

Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Podczas warsztatu wykorzystamy metody: burzy mózgów, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, prezentacji i symulacji rozmów. Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik (umiejętność). W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: