Szkolenia menedżerskie


Budowanie autorytetu lidera

Cele szkolenia


Celem szkolenia jest rozwój kompetencji menedżerskich Uczestników, szczególnie w zakresie budowania pewności siebie, poczucia wpływu i pozytywnego nastawienia do własnych działań w realizacji zadań i zarządzaniu ludźmi. Odbiorcami szkolenia będą menedżerowie z awansu wewnętrznego, stąd będą także rozwijane ich umiejętności w zakresie budowania autorytetu, wyznaczania i obrony granic w relacjach ze współpracownikami. W obszarze komunikacji w zespole będzie wzmacniana ich postawa asertywna, a także rozwijane umiejętności komunikacji w sytuacji wystąpienia problemu, przekazu informacji zwrotnych, tak, aby chcieli i umieli reagować na to co dzieje się w zespole, w jaki sposób są realizowane zadania i jak zachowują się współpracownicy.


Korzyści dla uczestnika


  • Rozwój postawy i świadomości menedżerskiej
  • Dokonanie diagnozy własnych kompetencji menedżerskich i określenie dalszych działań rozwojowych
  • Opisanie zasad budowania autorytetu w zespole
  • Zdobycie doświadczenia w komunikacji granic przez szefa
  • Zbudowanie postawy i umiejętności w komunikacji asertywnej
  • Rozwinięcie umiejętności pozytywnej perswazji
  • Przećwiczenie zasad przekazu konstruktywnych informacji zwrotnych
  • Przetrenowanie umiejętności radzenia sobie z manipulacjami

Korzyści dla organizacji


  • Budowanie kultury angażującego przywództwa
  • Wzrost motywacji i zaangażowania pracowników
  • Wzmocnienie otwartej komunikacji i współpracy w zespole
  • Kreowanie nowych rozwiązań wpływających na efektywność zespołu
  • Skuteczne wdrażanie zmian w organizacji

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia


    Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. Praca w czasie szkolenia oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych, a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z tematem szkolenia (umiejętność). W trakcie szkolenia uczestnicy: dyskutują i komentują przedstawiane treści teoretyczne, symulują scenki menedżerskie, ćwiczą pożądane zachowania, udzielają sobie nawzajem konstruktywnej informacji zwrotnej oraz wypracowują dobre praktyki. Ważnym elementem szkolenia będzie zapisywanie wniosków w INDYWIDUALNYM PLANIE ROZWOJU, co do mocnych stron i obszarów do rozwoju w zakresie postawy i trenowanych umiejętności.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: