SZKOLENIA:
OBSŁUGA KLIENTA


Pandemia, digitalizacja oraz transformacja w sposobie komunikacji powodują ciągłą zmianę w obsłudze Klientów. Kiedyś, by utrzymać wysoki standard, wystarczyło odpowiednio szybko zareagować na potrzebę klienta. To, co wczoraj było czymś unikalnym, dziś jest już standardem. Oczekiwania Klientów radykalnie się zmieniają. Klienci chcą jasno sprecyzowanej informacji i szybkości w działaniu.

Niezwykle ważna jest jakość komunikatów pisanych e-mailowo, kontakt telefoniczny, wideo czy rozmowa na czacie. Dlatego niezmiennie pracujemy nad wprowadzaniem produktów i usług, które staną się odpowiedzią na realne potrzeby naszych klientów.

W ramach autorskich programów realizujemy szkolenia m.in. z telefonicznej obsługi klienta, pracy zdalnej, profesjonalnego sekretariatu, obsługi reklamacji, zarządzania sobą w czasie, komunikacji i budowania trwałych relacji, asertywności czy wywierania wpływu i języka perswazji. Realizujemy zarówno tradycyjne szkolenia stacjonarne, jak i w formacie online.

Wierzymy, że skutecznie dobrany program szkoleń wraz z działaniami wdrożeniowymi (pre work, post work, odsłuchy rozmów, one pagery) oraz follow up pozwoli na zrealizowanie wcześniej zamierzonego celu, czyli realnej zmiany zarówno w postawie jak i nawykach uczestników. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymają szereg technik i narzędzi, które pomogą im zrealizować nawet najtrudniejsze cele biznesowe.

Przykładowe szkolenia z zakresu obsługi Klienta