SZKOLENIA:
OBSŁUGA KLIENTA


Pandemia, digitalizacja oraz transformacja w sposobie komunikacji z klientem powoduje ciągłą zmianę w Obsłudze klientów. Kiedyś by utrzymać wysoki standard, wystarczyło w miarę szybko zareagować na potrzebę klienta. To co wczoraj było czymś unikalnym, dziś jest już standardem. Oczekiwania klientów radykalnie się zmieniają. Klienci oczekują jasno sprecyzowanej informacji i szybkości w działaniu.

Niezwykle ważna jest jakość komunikatów pisanych e-mailowo, kontakt telefoniczny, video czy rozmowa na czacie. Dlatego niezmiennie pracujemy nad wprowadzaniem produktów i usług, które staną się odpowiedzią na realne potrzeby naszych klientów.

W ramach autorskich programów realizujemy szkolenia m.in. z telefonicznej obsługi klienta, pracy zdalnej, profesjonalnego sekretariatu, obsługi reklamacji, zarządzania sobą w czasie, komunikacji i budowania trwałych relacji, asertywności czy wywierania wpływu i języka perswazji. Realizujemy szkolenia w tradycyjnej formie stacjonarnej oraz w formacie online.

Wierzymy, że skutecznie dobrany program szkoleń wraz z działaniami wdrożeniowymi (pre work, post work, odsłuchy rozmów, one pagery) oraz follow up pozwoli na zrealizowanie wcześniej zamierzonego celu, czyli realnej zmiany zarówno w postawie jak i nawykach uczestników. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymają szereg technik i narzędzi, które pomogą im zrealizować nawet najtrudniejsze cele biznesowe.

Przykładowe szkolenia z zakresu obsługi klienta