Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Działamy od ponad 18 lat i stanowimy zespół, który "gra do wspólnej bramki". Potrafimy wzajemnie się motywować i lubimy spędzać ze sobą czas. Dbamy o rozwój i edukację pracowników. Stawiamy na synergię i dobrą atmosferę. Jesteśmy proaktywni, więc robimy więcej, niż się od nas oczekuje. Plasujemy się na 1. miejscu w rankingu firm szkoleniowych (Gazeta Finansowa 2021).
Aplikuj
Rozmowa rekrutacyjna
Feedback
Obecnie prowadzone rekrutacje:
EKSPERT DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH
Miejsce pracy: siedziba CERTES (Warszawa) lub formuła hybrydowa
Poszukujemy doświadczonych Ekspertów ds. pozyskiwania funduszy unijnych.
EKSPERT DS. POZYSKIWANIA FUNDUSZY UNIJNYCH
Nasze wymagania wobec kandydatek/ów:
- Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy unijnych – min. 2 lata
- Udokumentowane sukcesy w pozyskiwaniu dotacji
- Znajomość wytycznych funduszy europejskich na lata 2021-2027
- Znajomość procedur ubiegania się o dofinansowanie
- Znajomość systemów teleinformatycznych obsługujących proces aplikowania o środki
- Bardzo dobra obsługa komputera, w tym pakietów Office
- Wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki
- Samodzielność i dokładność
- Kreatywność i umiejętność szybkiego uczenia się
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie funduszy na realizację projektów ze środków unijnych (FERS, FERC, FENG, RPO, FEPW)
- Opracowywanie koncepcji projektów
- Tworzenie wniosków o dofinansowanie
- Przygotowywanie niezbędnych dokumentów, raportów, sprawozdań
- Współpraca z pozostałymi działami w zakresie przygotowywanych projektów
Oferujemy
- Pracę w merytorycznym zespole z możliwością stałego poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń ze specjalistami z różnych dziedzin
- Możliwość rozwoju i awansu
- Miłą i motywującą atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pakiet szkoleń i wyjazdów integracyjnych
- Praca w systemie hybrydowym
- Pakiet medyczny
- Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe wynagrodzenie + premia)
Zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres rekrutacja@certes.pl
Prosimy o zawarcie pod dokumentem CV podpisanej klauzuli: Niniejszym oświadczam, iż zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych Certes Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Hafciarskiej 11, 04-704 Warszawa, w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Wskazuję, że dane osobowe podaję w sposób dobrowolny i oświadczam, iż są one zgodne z prawdą.

TRENER - TUTOR CYFROWY
Miejsce pracy: cała polska
Poszukujemy doświadczonych Trenerów - Tutorów cyfrowych.
TRENER - TUTOR CYFROWY
Nasze wymagania wobec kandydatek/ów:
- Posiadanie wykształcenia wyższego na preferowanych kierunkach: socjologia, filozofia, nauki polityczne, psychologia, historia sztuki, historia, polonistyka, antropologia kultury, etnologia, kulturoznawstwo lub zarządzanie kulturą lub marketing kultury lub zarządzanie organizacjami pozarządowymi lub zarządzanie projektami lub dziennikarstwo komunikacja społeczna lub zasobami ludzkimi lub studiów podyplomowych w/w zakresie:
a) ukończenie szkoły trenerskiej (trwającej minimum 200 godzin – czas trwania zajęć) lub posiadanie doświadczenia w pracy warsztatowej trenerskiej minimum 250 godzin zegarowych (w tym także wliczone mogą być godziny treningu interpersonalnego)
b) doświadczenie w zakresie tworzenia diagnozy potrzeb kulturalnych, ewaluacji projektów społecznych lub kulturalnych, koordynowania projektów społecznych lub kulturalnych, zarówno we współpracy z państwowymi lub samorządowymi instytucjami kultury lub organizacjami pozarządowymi (min. 2 z wyżej wymienionych w dowolnej konfiguracji)
c) doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla pracowników instytucji kultury (co najmniej 40 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich dwóch lat, w tym min. 16 godzin online) i realizacji działań kulturalnych
- Posiadanie wiedzy w co najmniej jednym z podanych obszarów edukacji:
a) informatycznej w zakresie stosowania narzędzi online umożliwiających prowadzenie zdalnej edukacji kulturowej i animacji (m.in poprzez zastosowanie narzędzi do prowadzenia spotkań i warsztatów online, webinarów, e-kursów, transmisji online
b) informacyjnej w zakresie internetowych narzędzi do zarządzania projektami, tworzenia podcastów, edycji materiałów foto i wideo a także w obszarze sposobów wyszukiwania danych, informacji i treści w środowiskach cyfrowych
c) funkcjonalnej w zakresie korzystania z mediów społecznościowych, cyberberbezpieczeństwa i e-integracji. Norm zachowania podczas korzystania z technologii cyfrowych i interakcji w środowisku cyfrowym (netykieta), a także w zakresie świadomości różnorodności kulturowej i pokoleniowej w środowiskach cyfrowych
Zakres obowiązków:
- Udział w spotkaniach online dla trenerów - tutorów cyfrowych
- Prowadzenie konsultacji online z wykorzystaniem (np. Google MEETS, ZOOM, MS TEAMS) dla kadry kultury, wymiar konsultacji dla jednego centrum/ośrodka kultury to 15 godzin; każdy tutor cyfrowy przeprowadzi konsultacje dla minimum 5 a maksymalnie 8 domów/centrów/ośrodków kultury w okresie od 1 października do 30 grudnia 2022 r.
- Przeprowadzenie 16-godzinnych szkoleń (2 dni szkoleniowe) w siedzibach domów/centrów/ośrodków kultury na terenie całego kraju lub online w zależności od warunków epidemiologicznych w kraju; każdy trener/tutor cyfrowy przeprowadzi minimalnie 5 a maksymalnie 8 szkoleń w okresie od 1. października do 30 grudnia. Zapewniamy program szkoleniowy i materiały szkoleniowe;
- Skrupulatne prowadzenie dokumentacji projektowej
- Zebranie od uczestników w formie elektronicznej ankiet ewaluacyjnych
O PROJEKCIE:
Konwersja cyfrowa domów kultury to projekt systemowy realizowany przez Narodowe Centrum Kultury.
Celem projektu jest wyposażenie samorządowych instytucji kultury w kompetencje i umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi cyfrowych oraz zakup sprzętu i infrastruktury informatycznej niezbędnych do prowadzenia i rozwijania działań w zakresie edukacji kulturalnej oraz animacji kultury w lokalnych społecznościach. Powyższy cel realizowany będzie poprzez kompleksowe szkolenia i związane z nimi doposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia działań edukacyjnych i animacyjnych, w formie cyfrowej i online, a także zbudowanie sieci nowocześnie działających Domów Kultury, które wykorzystają narzędzia cyfrowe w sposób celowy i efektywny dla rozwoju edukacji kulturalnej i animacji kultury oraz współpracy ze społecznością lokalną.
Celem działań szkoleniowych jest wsparcie zespołów kadr kultury (m.in. dyrekcji, pracowników działów obsługi widza, edukacji kulturowej, koordynatorów ds. dostępności) w podnoszeniu kompetencji, w zakresie projektowania oferty kulturalne on-line.
Program szkoleniowy jest częścią działań realizowanych w projekcie Konwersja cyfrowa domów cyfrowych. Więcej o projekcie https://www.nck.pl/dotacje-i-stypendia/dotacje/granty/konwersja-cyfrowa-domow-kultury
Projekt Konwersja cyfrowa domów kultury finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.2. „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” III Osi Priorytetowej „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Oferujemy
- Pracę przy innowacyjnym projekcie skierowanym do ośrodków kultury z całej Polski
- Uczestniczenie w procesie edukacji kadr kultury; współpracę z trenerami - tutorami cyfrowymi z całej Polski
- Przyjazną atmosferę pracy polegającą na wzajemnym zaufaniu i odpowiedzialności
- Wspólne spotkania i konsultacje online
- Wsparcie na każdym etapie prowadzenia szkoleń
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Zainteresowanych ofertą prosimy o przesyłanie poniżej wymienionych dokumentów aplikacyjnych do dnia 16.09.2022 r. na adres rekrutacja@certes.pl:
- CV
- dyplom ukończenia szkoły trenerskiej (trwającej minimum 200 godzin) lub opis posiadanego doświadczenia w pracy warsztatowej trenerskiej, w zakresie minimum 250 godzin zegarowych
- opis posiadanego doświadczenia z zakresu przeprowadzenia szkoleń dla kadr kultury (co najmniej 40 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich dwóch lat, w tym min. 16 godzin online)
Prosimy o zawarcie pod dokumentem CV podpisanej klauzuli: Niniejszym oświadczam, iż zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych Certes Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Hafciarskiej 11, 04-704 Warszawa, w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Wskazuję, że dane osobowe podaję w sposób dobrowolny i oświadczam, iż są one zgodne z prawdą.

BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
Miejsce pracy: siedziba CERTES (Warszawa) lub formuła hybrydowa
Poszukujemy Business Development Managera z pasją do rozwoju i min. 3-letnim doświadczeniem w branży szkoleniowej na podobnym stanowisku.
Business Development Manager
Naszym pracownikom zapewniamy:
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najlepszych firm szkoleniowych
- Odpowiedzialne zadania, stały rozwój, różnorodność prowadzonych projektów
- Dużo wolności i samodzielności w działaniu
- Przyjazna atmosfera i wsparcie pozostałych członków zespołu
- Dowolną formę zatrudnienia (UoP lub B2B)
- Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + system prowizyjny)
- Elastyczna forma pracy – zdalna lub stacjonarna (obowiązek bycia w biurze tylko 1 dzień w tygodniu)
- Pakiet opieki medycznej i inne benefity tj. wyjazdy integracyjne
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Zarządzanie projektami szkoleniowymi, rozwojowymi, doradczymi, e-learningowymi
- Pozyskiwanie nowych klientów – tworzenie ofert, budowanie koncepcji projektu i programów szkoleniowych, prowadzenie spotkań handlowych, podpisywanie umów
- Obsługa klientów przekazanych do obsługi
- Organizacja usług szkoleniowo-rozwojowych i doradczych zgodnie z harmonogramem i założeniami projektu
- Współpraca z Trenerami, Coachami i Konsultantami, działem marketingu, handlowym, projektów dofinansowanych i hotelami
- Weryfikacja kompletu materiałów/dokumentów przesłanych przez osoby realizujące usługi
- Współudział w budowaniu strategii produktowo/rozwojowej/promocyjnej dla firmy
Oczekujemy:
- Min. 3 lata doświadczenia w branży szkoleniowej na stanowisku BDM lub koordynatora projektu – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), umiejętność posługiwania się narzędziami komunikacji zdalnej (w szczególności Teams) – warunek konieczny
- Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność
- Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
- Umiejętność pracy pod presja czasu/stresu i wielozadaniowość
- Kreatywność, elastyczność, łatwa adaptacja do zmian
- Nastawienie na rozwój i poszukiwanie nowych rozwiązań
- Uśmiech, optymizm i pogoda ducha
CV z załącznikami należy przesłać na adres: rekrutacja@certes.pl
Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Certes Sp. z o.o., ul. Hafciarska 11 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
MARKETING SPECIALIST
Miejsce pracy: Siedziba CERTES (Warszawa) — możliwa formuła hybrydowa
Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. marketingu.
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Twój zakres obowiązków:
- Tworzenie i obsługa stron WordPress
- Współpraca z agencją SEO/SEM
- Tworzenie grafik
- Zarządzanie tworzeniem treści marketingowych
- Tworzenie i prowadzenie kampanii w LinkedIn, Facebook Ads, Instagram
- Współprowadzenie fanpage'ów w LinkedIn, Facebook, Instagram
- Rozwój nowych projektów w zespole marketingowym
Nasze oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość programu WordPress
- Umiejętność wykorzystania narzędzi marketingowych np. Google Analytics, Google Search Control, Brand24
- Znajomość obsługi mediów społecznościowych: YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Obsługa narzędzi do wysyłania mailingów: np. Redlink, FrashMail
- Znajomość programów graficznych np. GIMP, Photoshop
- Umiejętność tworzenia materiałów reklamowych graficznych i animowanych
- Umiejętność pracy w grupie projektowej i kreatywnego myślenia
- Efektywne organizowanie swojego czasu pracy
Co oferujemy:
- Pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku szkoleniowego
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o dowolną formę zatrudnienia
- Praca wśród doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów z wielu obszarów
- Przestrzeń do rozwoju i dużą swobodę w działaniu
- Duży wpływ na wdrażane projekty i kształt realizowanych działań
- Elastyczną formę pracy (praca hybrydowa)
- Prywatną opieka medyczna
CV z załącznikami należy przesłać na adres: rekrutacja@certes.pl
Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Certes Sp. z o.o., ul. Hafciarska 11 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
KOORDYNATOR PROJEKTU
Miejsce pracy: siedziba CERTES (Warszawa) lub formuła zdalna
Poszukujemy koordynatora projektu z min. 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń.
Koordynator projektu
Naszym pracownikom zapewniamy:
- Możliwość rozwoju w branży szkoleniowej
- Pracę w przyjaznym i motywującym środowisku
- Odpowiedzialne zadania
- Możliwość szybkiego awansu
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynowanie projektami wskazanymi przez pracodawcę
- Przygotowywanie, nadzór i archiwizacja dokumentacji projektowej
- Realizacja działań zgodnych z harmonogramem projektu
- Współpraca z wykonawcami usług realizowanych w ramach projektu
- Dobór trenerów/konsultantów oraz organizacja szkoleń (ustalenie terminu i miejsca szkolenia, sprawdzenie i dostarczenie materiałów, rekrutacja uczestników)
- Administrowanie obecności Uczestników projektów rozwojowych na platformie
- Kontaktowanie się w sprawach projektu z Parterami, Beneficjentami, Usługodawcami oraz Instytucją Finansującą projekt
- Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z wytycznymi oraz bieżący monitoring zmian zachodzących w instrukcjach, wytycznych czy rozporządzeniach/ustawach
- Ewaluacja – realizacja wskaźników projektu
- Obsługa systemu i wprowadzanie danych do systemu SL2014
Oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe – mile widzialne informatyka, marketing
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń – udokumentowane referencjami
- Znajomość narzędzi online (teams, zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w branży szkoleniowej
- Szybka możliwość awansu i różnorodność prowadzonych projektów
- Elastyczny czas pracy
- Pracę w przyjaznym i motywującym środowisku
- Odpowiedzialne zadania
CV z załącznikami należy przesłać na adres: rekrutacja@certes.pl
Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Certes Sp. z o.o., ul. Hafciarska 11 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Miejsce pracy: Siedziba CERTES (Warszawa)
Poszukujemy doświadczonego specjalisty ds. organizacji szkoleń.
SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Naszym pracownikom zapewniamy:
- Możliwość rozwoju w branży szkoleniowej
- Pracę w przyjaznym i motywującym środowisku
- Odpowiedzialne zadania
- Możliwość szybkiego awansu
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa logistyczna szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z UE
- Współpraca z partnerami projektów – ustalanie harmonogramu, miejsca i czasu realizacji szkoleń (sala, wyżywienie, sprzętu szkoleniowego i komputerów)
- Dobranie tematu szkolenia do danej grupy docelowej
- Dobór Trenerów oraz stała współpraca w zakresie organizacji szkoleń
- Rozliczanie szkoleń zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie
- Stała współpraca z Kierownikiem Projektu oraz pozostałymi członkami zespołu
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – warunek konieczny
- Dobra organizacja pracy i ustalanie priorytetów
- Dokładność, skrupulatność, wielozadaniowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Student studiów zaocznych/wieczorowych – mile widziane
- Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
CV z załącznikami należy przesłać na adres: rekrutacja@certes.pl
Prosimy o zawarcie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Certes Sp. z o.o., ul. Hafciarska 11 w Warszawie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).