Szkolenia menedżerskie


Trening komunikacji zespołowej
i współpracy dla menadżerów

Cele szkolenia


Szkolenie "Trening komunikacji zespołowej i współpracy dla menadżerów" skupia się na rozwijaniu umiejętności liderów poprzez wypracowanie narzędzi efektywnej komunikacji, zrozumienie różnic osobowościowych w celu tworzenia synergii, oraz pogłębienie aspektów psychologii relacji na szczeblu menedżerskim. Uczestnicy trenują kontraktowanie współpracy, kształtowanie postaw współpracy dla osiągnięcia wspólnych celów biznesowych, a także uczestniczą w treningu komunikacji i teambuildingu, który pomaga ograniczyć wpływ konfliktów na pracę zespołową liderów.


Korzyści dla uczestnika


  • Umiejętność praktycznej współpracy
  • Zrozumienie własnych mechanizmów psychologicznych
  • Samodiagnoza osobowości za pomocą testu DISC
  • Umiejętność kontraktowania współpracy
  • Budowanie synergii w zespole
  • Świadome działanie w biznesie

Korzyści dla organizacji


  • Efektywna komunikacja zespołowa
  • Synergia w zespołach
  • Pogłębione zrozumienie psychologii relacji
  • Kontraktowanie współpracy
  • Wspólne cele biznesowe
  • Ograniczenie wpływu konfliktów

Program szkolenia




Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia


    Szkolenie ma na celu nauczenie praktycznych umiejętności, dlatego główny nacisk położony jest na wykonywanie ćwiczeń. Wśród nich można wymienić takie, które realizowane są indywidualnie, w parach i w kilkuosobowym zespole – do każdej umiejętności dopasowywany jest odpowiedni tryb prowadzenia ćwiczenia, aby świeżo nabytą wiedzę stosować w najlepszych do danej sytuacji warunkach. Na potrzeby treningu przygotowany są gry, a także analiza case studies. 

    Samodzielne szukanie rozwiązań, bezpośrednie wykorzystanie informacji szkoleniowych i otwarta dyskusja dają pewność, że każdy Uczestnik zakończy trening nie tylko z teoretyczną wiedzą, ale i swobodą w jej praktycznym stosowaniu.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Powiązane produkty: