Digital marketing
Cele szkolenia
Głównym celem szkolenia „Digital marketing” jest rozszerzenie i potwierdzenie wiedzy i umiejętności Uczestników z zakresu digital marketingu, którzy zawodowo zajmują się internetową komunikacją rynkową. Szkolenie jest skierowane w szczególności do: digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu; doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online; praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe.
Uczestnicy poznają trendy w rozwoju rynku internetowego, nowe zasady strategii marketingowej w digitalu, zaplanują działania marketingowe (persony, cele, kanały komunikacji, budżet), będą prowadzić skuteczne kampanie reklamowe dopasowane do aktualnych potrzeb Klientów, pisać teksty w taki sposób by maksymalnie angażować odbiorcę, poznać narzędzi, które zbudują wizerunek firmy oraz przyciągną wielu Klientów.
Korzyści dla uczestnika
- Nabycie wiedzy i kompetencji w digital marketingu - najszybciej rosnącym obszarze marketingowym
- Poznanie trendów i aktualnych narzędzi w obszarze digital marketingu
- Prowadzenie skutecznych kampanii w Internecie
- Podejmowanie właściwych decyzji w działaniach marketingowych
- Profesjonalne przygotowanie się do uzyskania najważniejszego w branży certyfikatu: DIMAQ Professional - rozpoznawalnego i uznanego w branży i wśród marketerów
Korzyści dla organizacji
- Prostsza komunikacja pracowników z dostawcami usług marketingu cyfrowego (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, języka i pojęć obowiązujących w całej branży
- Przygotowanie pracowników do uzyskania najważniejszego w branży certyfikatu DIMAQ Professional
- Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez prowadzenie efektywnych działań marketingowych w Internecie
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych
- Zrealizowaliśmy ponad 6 000 Szkoleń stacjonarnych dla pracowników wszystkich szczebli w latach 2007-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 72 000 osób w biznesie i administracji publicznej
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
Doświadczenie online |
Doświadczenie online
- Zrealizowaliśmy ponad 1 200 Szkoleń online/Webinarów dla kadry Menedżerskiej w latach 2019-2021
- Przeszkoliliśmy ponad 800 prezesów, dyrektorów, menedżerów i kierowników
- W Projektach Rozwojowych, w których mierzyliśmy efektywność szkoleń, poziom kompetencji wzrósł średnio o 27%
- Wpieraliśmy rozwój menedżerów wykorzystując platformę e-learningową Certes
- W lata 2019-2021 realizowaliśmy ponad 300 indywidualnych sesji rozwojowych online dla Menedżerów i Dyrektorów
Doświadczenie w szkoleniach stacjonarnych |
Program szkolenia
- Digital Marketing – podstawy
- Rynek reklamowy w Polsce
- Użytkowanie mediów cyfrowych
- Internauci w Polsce, kluczowe aktywności w sieci
- Podstawowe pojęcia
- Podstawowe wskaźniki sukcesu
- Formaty reklamy
- Kluczowe trendy w świecie cyfrowym
- Strategia marki w świecie cyfrowym
- Definicja strategii
- Badanie rynku i konkurencji
- Segmentacja, persony, kluczowe opinie klientów
- Analiza rynku, otoczenia, silne i słabe strony
- Definicja propozycji marki /USP, uzasadnienie /RTB
- Konstruowanie przekazu rynkowego
- Modele biznesowe w świecie Digital
- Multichannel vs omnichannel
- Inbound vs outbound
- Mapa podroży Klienta, ZMOT
- Planowanie kampanii w internecie
- Kanały komunikacji w sieci
- Badania i segmentacja
- Współpraca z agencją, brief, przetarg
- Planowanie kampanii
- Media-mix
- Affinity
- Atrybucja
- Lejek sprzedażowy
- Budżetowanie kampanii, modele rozliczeń
- Mierzenie kampanii, zarządzanie efektywnością
- Display Advertising
- Formaty reklamy display
- Modele sprzedaży display
- Planowanie kampanii display
- Podstawowe pojęcia w kreacji display
- Viewability
- Brand Safety
- Mechanika GDN
- Video Advertising
- Obraz reklamy video w Polsce
- Rodzaje i formaty reklamy video
- Reklama w YouTube, E-Mail Marketing
- Budowa i higiena bazy, permission marketing
- Zgody, aspekty prawne
- Segmentacja, potrzeby odbiorców
- Newslettery
- Realizacja komunikacji e-mail
- Kreacja i kompozycja e-maila
- Spam, filtry antyspamowe
- Narzędzia do wysyłki
- Marketing automation
- Mierniki i monitoring efektywności
- Influence Marketing /Social Media Advertising
- Obraz mediów społecznościowych w Polsce
- Marketing szeptany
- Modele współpracy z influencerami, rozliczenia
- Social listening, mierzenie efektywności
- Lokowanie
- Hashtagi
- Reklama i konkursy na Facebooku
- Content Marketing /Native Advertising /Copywriting
- Reklama natywna
- Dystrybucja treści
- Copywriting w sieci
- Aspekty prawne
- Mobile Marketing
- Smartfonizacja
- Multiscreening
- Formy reklamy mobile
- Serwisy i aplikacje mobilne vs natywne, RWD
- Augmented Reality vs Virtual Reality
- SMS /MMS marketing
- Proximity marketing, QR kody, NFC, beacons
- Internet of Things, wearables
- E-Commerce
- Rynek e-commerce w Polsce
- Inspiracje i zachowania nabywców
- ROPO vs Showrooming
- mCommerce
- Marketing afiliacyjny
- Metody zwiększenia konwersji i optymalizacji sprzedaży
- Dropshipping
- Monitoring mierników sukcesu w e-commerce
- Chatboty
- E-commerce a User Experience
- Trendy w e-commerce
- Aspekty prawne
- User Experience
- UX a Usability
- Heurystyki Nielsena
- Metody badawcze, click-tracking, litera F, linia zanurzenia
- Audyt UX
- UX w E-Commerce
- Analityka internetowa
- Co mierzyć? Przegląd KPI
- CGoogle Analytics, mechanika konta, parametry
- CNarzędzia monitoringu i pomiaru celów
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu,
a skontaktujemy się z Tobą!
Metodyka szkolenia
Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów digital marketingu. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym
- Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
- Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
- Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
- Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
- Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze |
Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
- Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300
Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym |