Szkolenia marketingowe  Szkolenia marketingowe


Digital marketing

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia „Digital marketing” jest rozszerzenie i potwierdzenie wiedzy i umiejętności Uczestników z zakresu digital marketingu, którzy zawodowo zajmują się internetową komunikacją rynkową. Szkolenie jest skierowane w szczególności do: digital marketerów, pracowników agencji, domów mediowych i mediów oraz freelancerów, którzy zajmują się operacyjnymi działaniami z obszaru e-marketingu/e-commerce/marketingu; doświadczonych marketerów, którzy chcą prowadzić również działania online; praktyków, którzy zajmują się planowaniem operacyjnym kampanii/zakupem mediów oraz na co dzień obsługują narzędzia e-marketingowe.

Uczestnicy poznają trendy w rozwoju rynku internetowego, nowe zasady strategii marketingowej w digitalu, zaplanują działania marketingowe (persony, cele, kanały komunikacji, budżet), będą prowadzić skuteczne kampanie reklamowe dopasowane do aktualnych potrzeb Klientów, pisać teksty w taki sposób by maksymalnie angażować odbiorcę, poznać narzędzi, które zbudują wizerunek firmy oraz przyciągną wielu Klientów.


Korzyści dla uczestnika

  • Nabycie wiedzy i kompetencji w digital marketingu - najszybciej rosnącym obszarze marketingowym
  • Poznanie trendów i aktualnych narzędzi w obszarze digital marketingu
  • Prowadzenie skutecznych kampanii w Internecie
  • Podejmowanie właściwych decyzji w działaniach marketingowych
  • Profesjonalne przygotowanie się do uzyskania najważniejszego w branży certyfikatu: DIMAQ Professional - rozpoznawalnego i uznanego w branży i wśród marketerów

Korzyści dla organizacji

  • Prostsza komunikacja pracowników z dostawcami usług marketingu cyfrowego (np. agencjami reklamowymi) poprzez naukę standardów, definicji, języka i pojęć obowiązujących w całej branży
  • Przygotowanie pracowników do uzyskania najważniejszego w branży certyfikatu DIMAQ Professional
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez prowadzenie efektywnych działań marketingowych w Internecie

Program szkolenia





Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!

    Pole oznaczone symbolem * jest polem obowiązkowym

    Zgody i informacje

    Metodyka szkolenia

    Program szkolenia oparty jest na wykładach teorii z kilkunastu najważniejszych obszarów digital marketingu. Uczestnicy szkolenia interaktywnie biorą udział w dyskusji. Warsztat rozpoczyna się tzw. testem poziomującym, dzięki któremu ustalany jest poziom wiedzy Uczestników, z jaką przystępują do szkolenia. Trener ma w ten sposób możliwość dopasowania narracji i intensywności wykładów stosownie do poziomu wiedzy. Dodatkowo, każdy blok szkoleniowy jest zakończony krótkim testem podsumowującym wiedzę w danym obszarze. Szkolenie jest nasycone kilkunastoma interaktywnymi ćwiczeniami, wykonywanymi indywidualnie przez Uczestników. Wyniki ćwiczeń są następnie wspólnie dyskutowane przy moderacji przez Trenera.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300


    Powiązane produkty: