Personal branding
– budowanie marki osobistej
Cele szkolenia
Szkolenie otwarte „Personal branding – budowanie marki osobistej” ma na celu pomóc kształtować profesjonalny wizerunek w relacji biznesowej, by sprawniej identyfikować jakościowe potrzeby klienta i skrócić czas reakcji na ich zaspakajanie. Ponadto szkolenie rozwija kompetencje w zakresie zarządzania relacją z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Wzmacnianie osobistego kontaktu i wpływanie na decyzje klienta w dużej mierze zależą od naszej charyzmy i umiejętności.
Rozwój zdolności moderowania relacji z klientem wymaga usystematyzowanego zbierania informacji (o kliencie), dbania o jakość biznesowego dialogu, dostosowania się do stylu biznesowego klienta oraz nieostentacyjnego wywierania na niego wpływu. Warsztatowy charakter szkolenia umożliwia praktyczne zastosowanie wiedzy, która pozwoli wyróżnić się jakością komunikacji na tle konkurencji.
Najbliższe terminy
szkoleń:
01-02.10.2024 - Warszawa
12-13.11.2024 - Warszawa
19-20.12.2024 - online
Cena: 1 590 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Zbuduj swoją markę osobistą
- Popularne postrzeganie personal brandingu
- Krótko- i długoterminowe działania dotyczące budowy PB
- Narzędzia do kształtowania marki osobistej
- PB w biznesie – case study
- Kanały komunikacji personal brandingu – sposób przekazu też jest przekazem
- Strony internetowe
- Blogosfera i mikro-blogging
- Portale społecznościowe
- Media tradycyjne (prasa, radio, telewizja)
- Wydarzenia (jak stworzyć własne wydarzenie wzmacniające PB?)
- Marketing szeptany i alternatywne formy autopromocji
- Reguły marketingowej komunikacji z Klientem
- PB a SPAM
- Wizerunkowy savoir-vivre
- Jak budować wiarygodny profil PB?
- Zarządzanie obecnym wizerunkiem w kontekście budowy PB
- Twój wizerunek – jak postrzegają Cię inni ludzie?
- Twoja tożsamość – kim naprawdę jesteś?
- Twój profil – jak chcesz być postrzegany/postrzegana?
- Zarządzanie relacją z Klientem – jak wykorzystać posiadany PB?
- Pięcioetapowa rozmowa relacyjna
- Analiza potrzeb – stosowanie SPIN
- Dostosowanie treści – 6 kryteriów sortowania informacji
- Wywieranie wpływu dzięki Personal Brandingowi
- Język progresywny vs język regresywny (oparty o relacje z Klientem)
- Korzystanie z efektów pamięciowych w rozmowie handlowej
- Typy zachowań klienckich i dopasowanie do nich doradcy biznesowego
- Język i wzorce perswazyjne – jakie słowa klucze najskuteczniej wpływają na relację?
- Percepcyjne filtry w perswazji relacyjnej
- Podsumowanie szkolenia w formie warsztatu
- Karta SSC – które zachowania zaczniemy stosować; z których zachowań rezygnujemy; które zachowania będziemy kontynuować?
- Wnioski (osobiste i grupowy) i podsumowanie szkolenia
- Sesja Q&A
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online