Szkolenia zarządzanie projektami

Optymalne zarządzanie procesami (produkcyjnymi) wg. Lean Management

Cele szkolenia

Celem głównym warsztatów „Optymalne zarządzanie procesami (np. produkcyjnymi) wg. Lean Management” jest przekazanie praktycznej wiedzy z zakresu szczupłego zarządzania w organizacji oraz nabycie umiejętności w zakresie dokonywania transformacji procesowych w biurze oraz usługach, tak aby finalnie organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna. W ramach tego warsztatu wychodzimy poza stereotyp kojarzący koncepcję Lean jedynie z procesami produkcyjnymi. Pokazujemy jak każda praca jest elementem procesu, w którym można zastosować wszystkie zasady i techniki optymalizacyjne.


Korzyści dla uczestnika

  • Poznanie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu zasad zarządzania jakością
  • Zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności wykorzystania różnych technik podnoszących jakość w przedsiębiorstwie
  • Nabycie umiejętności spojrzenia projakościowego
  • Dokonanie analizy procesów
  • Wypracowanie usprawnień, optymalizacji i nowych rozwiązań

Korzyści dla organizacji

  • Wdrożenie systemowych (kompleksowych) działań na rzecz podnoszenia jakości
  • Wyższe wyniki biznesowe
  • Większa satysfakcja klientów
  • Wzrost efektywności i zadowolenia pracowników

Program szkolenia









  1. Projekt wdrażania systemu BSC
  • Identyfikacja głównych problemów w organizacji i diagnoza oczekiwań biznesowych udziałowców i interesariuszy Państwa organizacji
  • Analiza zdefiniowanych mierników i projektowanie stanu docelowego
  • Zaplanowanie korzyści i ocena ryzyka wynikająca z przyjętych wskaźników
  • Opracowanie raportu z realizacji wskaźników wraz z projekcją ich realizacji w przeciągu najbliższych lat
  • Przygotowanie ewentualnych rekomendacji zmian w systemie zarządzania dla Zarządu

Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: business case, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, praca na MS Excel i realnych dokumentach Klienta, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. Uczestnicy mogą liczyć na praktyczny i przystępny komentarz w odniesieniu do prezentowanego materiału, również z perspektywy własnej organizacji i problemów. Projekt warsztatów ma charakter autorski i został opracowany w oparciu o doświadczenia praktyczne trenera, wynikające ze współpracy z organizacjami przy doskonaleniu ich systemów zarządzania i modelowania procesów biznesowych.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia