Szkolenia menedżerskie

Praca zdalna - komunikacja, planowanie czasu i narzędzia

Cele szkolenia

Celem szkolenia „Praca zdalna - komunikacja, planowanie czasu i narzędzia” jest wyposażenie menedżerów w skutecznie metody porozumiewania się z pracownikami w warunkach pracy zdalnej lub hybrydowej. Uczestnicy poznają zasady delegowania zadań, przy uwzględnieniu poziomu dojrzałości pracowników oraz ich indywidualnego stylu komunikacyjnego. Dowiedzą się jak koordynować pracę zespołu online oraz wspierać w realizacji celów i kontrolować ich realizację. Jak motywować w zależności od indywidualnego stylu oraz osobowości pracownika. Przećwiczą rozmowy motywujące oraz przekazywanie trudnych decyzji. Uświadomią sobie również jak eliminować bariery w pracy online oraz nauczą się radzić sobie ze stresem i obawami zespołu.


Korzyści dla uczestnika

  • Umiejętność prowadzenia skutecznych rozmów zdalnych
  • Poznanie skutecznych narzędzi do pracy zdalnej
  • Efektywniejsze zdalne zarządzanie zespołem
  • Wspieranie, inspirowanie i motywowanie pracowników
  • Lepsze budowanie więzi i relacji w zespole

Korzyści dla organizacji

  • Budowanie ducha zespołowości w strukturze rozproszonej
  • Lepsze zrozumienie różnic komunikacyjnych i dopasowanie narzędzi do odbiorcy
  • Otwarta komunikacja w zespole
  • Wzmocnienie współpracy w zespole

Program szkolenia



Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Podczas warsztatu wykorzystamy metody: burzy mózgów, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, prezentacji i symulacji rozmów. Szkolenia są interaktywne i wymagają dużego zaangażowania uczestników (do 80% czasu), co pozwala zastosować im poznaną wiedzę i narzędzia, już na zajęciach. W trakcie warsztatów trenerzy stosują zasadę PBL (Problem Based Learning) pozwalającą na twórczą pracę zespołową i poszukiwanie rozwiązań zdefiniowanych problemów. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych, a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z zarzadzaniem zespołem w strukturze rozproszonej (umiejętność).

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: