SZKOLENIA OTWARTE
Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
Cele szkolenia
Główny cel szkolenia otwartego „Planowanie, delegowanie i organizacja pracy” to podwyższenie kompetencji w organizacji czasu pracy własnej i podległych pracowników oraz delegowaniu zadań. Uczestnicy nauczą się analizować własne kompetencje, które dotyczą reguł planowania i ustalania priorytetów zadań. Poznają praktyczne narzędzia optymalizujące planowanie i organizację pracy własnej oraz zespołu. W programie szkolenia uwzględniamy wykorzystanie narzędzi IT do skutecznego zarządzania czasem oraz metody delegowania zadań i uprawnień.
Najbliższe terminy
szkoleń:
24-25.09.2024 - Warszawa
07-08.11.2024 - online
11-12.12.2024 - online
Cena: 1 590 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- Jak unikać gaszenia pożarów? – definiowanie celów i ustalanie priorytetów
- Techniki związane z definiowaniem celów – bolączki kadry zarządzającej
- Projektowanie modelu osiągania celów: wizja, test, elastyczność - jak wyznaczać swoje ograniczenia i możliwości?
- Reguły przywództwa sytuacyjnego Blancharda - wykorzystanie własnego potencjału wynikającego z wiedzy i umiejętności
- Klucz do określania priorytetów – horyzonty planowania
- Oszczędność czasu dzięki eliminowaniu negatywnych nawyków
- Osiąganie lepszych rezultatów przy optymalnym wykorzystaniu własnych zasobów – efektywność w zarządzaniu czasem
- 4 generacje zarządzania czasem - co miał na myśli Eisenhauer?
- Platynowa zasada Pareto - koncentracja na fundamentach, moc kasowania i potęga upraszczania skomplikowanej rzeczywistości
- 5 kroków do sukcesu i wzrostu własnej motywacji – co zrobić, by chciało nam się bardziej
- Prawo Parkinsona a zarządzanie czasem
- Prawo Hofstadtera – miej się na baczności, bo będziesz wykonywał zadania dłużej, niż myślisz
- Różnice między wydajnością a produktywnością (pozory bycia zajętym)
- Efektywne planowanie działań a zarządzanie czasem
- Technika ALPEN – o krok bliżej do biznesowej doskonałości
- GTD - pięcioetapowy proces zarządzania zadaniami
- Jak dobrze organizować dzień?
- Jak zarządzać wielozadaniowością i zmianą zasad? – metody radzenia sobie ze zmianą priorytetów
- Dobre praktyki w planowaniu zadań
- Asertywność w zarządzaniu czasem – dlaczego tak trudno powiedzieć nie?
- Jak podejmować trafne decyzje?
- Systematyczność w ustalaniu priorytetów
- Efektywne delegowanie zadań
- Zasada ABC – warunki brzegowe, które powinniśmy spełnić
- Jak wdrażać dyscyplinę w życiu prywatnym i zawodowym?
- Trenowanie umiejętności zarządzania czasem
- Jak być dla siebie coachem i mentorem w zarządzaniu czasem?
- Mierzalne efekty – jak ocenić rzeczywiste wyniki?
- Tworzenie perspektyw i poczucia dystansu – strategie wielowymiarowego spojrzenia na zadania
- Różne modele rozwoju kompetencji coachingowych w zarządzaniu czasem
- Zestaw praktycznych wskazówek w walce z pożeraczami czasu
- Definiowanie własnych pożeraczy czasu
- Najbardziej istotne dylematy w zarządzaniu czasem: prokrastynacja, przeciążenie informacjami, perfekcjonizm, zwlekanie etc.
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online