Szkolenia zarządzanie projektami

Poprawność załadunku w branży logistycznej

Cele szkolenia

Głównym celem szkolenia „Poprawność załadunku w branży logistycznej” jest przygotowanie uczestników do skutecznego i bezpiecznego przewożenia załadunku w transporcie towarów, w tym niebezpiecznych.


Korzyści dla uczestnika

  • Poznanie, jak optymalizować transport, a co za tym, idzie koszt dla klientów
  • W większym stopniu przywiązywanie uwagi do ładowności i jej zgodność z dokumentacją transportową
  • Uświadomienie, że towar nie powinien wystawać poza palety: stosowali logiczne zasady ładowania towarów tj. np. ustawianie do przodu produktów które wychodzą w transporcie pierwsze do tyłu ostatnie
  • Pilnowanie wagi ładowności, aby nie przekraczała norm, które zostały ustalone
  • Uczenie się zasad ładowania towaru na belkach i bocznego załadunku

Korzyści dla organizacji

  • Wyższe wyniki biznesowe poprzez zniwelowanie kosztów związanych z nieprawidłowym załadunkiem
  • Większa satysfakcja klientów
  • Wzrost efektywności i zadowolenia pracowników

Program szkolenia






Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Zajęcia są prowadzone w formie interaktywnej, z wykorzystaniem następujących metod szkoleniowych: business case, prezentacje, praca zespołowa, konsultacje indywidualne, burza mózgów, case study, dyskusja nad osiągniętymi wynikami. Warsztat będzie miał wymiar praktyczny. Opierać się będzie na przykładach i ćwiczeniach branżowych.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia