STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?

 

W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


17 lutego, 2025

Personal branding – od czego zacząć budowę marki osobistej?

Personal branding – co to jest? Personal branding to strategia budowania wizerunku eksperta w danej branży poprzez konsekwentne działania w różnych kanałach komunikacji. To sposób na […]
12 lutego, 2025

Diagram Ishikawy – diagram przyczyn i skutków. Czym jest?

Czym jest Diagram Ishikawy? Diagram Ishikawy to graficzna analiza problemu, która przedstawia powiązania między skutkiem (problemem) a jego potencjalnymi przyczynami. Jego kształt przypomina szkielet ryby, dlatego […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: