STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?


W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


26 lutego, 2024

Action learning – na czym polega metoda?

Stworzona w latach czterdziestych XX wieku metoda Action Learning bazuje na koncepcjach psychologii rozwojowej oraz socjologii nauczania grupowego, oferując podejście do edukacji, które znacząco różni się od konwencjonalnych metod nauczania. Ta innowacyjna […]
14 lutego, 2024

Zarządzanie przez cele — zalety i wpływ na funkcjonowanie firmy

Zarządzanie przez cele to podejście zarządcze, które kładzie szczególny nacisk na wyznaczanie klarownych celów na różnych szczeblach organizacji, co przekłada się na jednoznaczną identyfikację zadań dla kadry na wszystkich poziomach.  Sprawdź, jak metoda […]
8 lutego, 2024

Komunikacja niewerbalna — czym jest? Jak ważny jest język ciała?

Komunikacja niewerbalna jest nieodłącznym elementem codziennych kontaktów międzyludzkich. Odgrywa niezwykle ważną rolę w przekazywaniu informacji, wyrażaniu emocji i budowaniu relacji.  Sprawdź jak mimika, postawa ciała, intonacja i inne zachowania […]
22 stycznia, 2024

Procesy logistyczne – czym są i jak przebiegają?

Wszystkie te podsystemy są ze sobą ściśle powiązane. Jeśli w tym łańcuchu operacji chociaż jeden z nich nie będzie odpowiednio zarządzany, istnieje bardzo duże ryzyko, że firma zostanie narażona na straty. Niezależnie od profilu prowadzonej […]
12 grudnia, 2023

Efektywna komunikacja. Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji

Dobra komunikacja to klucz do rozwiązania większości problemów. Umiejętność przeprowadzenia konstruktywnej rozmowy jest niezastąpiona w życiu profesjonalnym i prywatnym. Czym jest efektywna komunikacja? Jakie są jej najważniejsze zasady oraz jakie błędy utrudniają […]
6 grudnia, 2023

Klient wewnętrzny i zewnętrzny — na nich opiera się biznes

Co to jest klient wewnętrzny? Wewnętrzni klienci to pracownicy, zespoły czy departamenty korzystające z produktów, usług lub informacji generowanych przez inne działy w ramach tej samej firmy. Koncepcja klienta wewnętrznego opiera się na idei, że każdy pracownik, […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: