STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?


W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


7 września, 2023

Zasady savoir-vivre. Zasady dobrego zachowania przy stole i w biznesie

Dlatego już na początku warto zaznaczyć, że zasady savoir-vivre są bardzo ważne, zarówno w sferze prywatnej, jak i w kontaktach biznesowych. Ich znajomość niesie ze sobą wiele korzyści. Na pewno w życiu prywatnym dzięki nim […]
4 września, 2023

Problem Solving – co to jest? Jakie są metody rozwiązywania problemów?

Problem Solving to proces, który pozwala stawić czoła trudnościom i podejmować właściwe decyzje w różnych aspektach naszego życia. Niezależnie od tego, czy jest to problem zawodowy, osobisty czy społeczny, umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów jest […]
1 września, 2023

Co to jest e-learning? Dowiedz się, jak to działa i jak wdrożyć go w swojej firmie

Pandemia koronawirusa COVID-19 najdobitniej pokazała, że do nauki niezbędne są nowe technologie informatyczne. Co więcej, poszerzanie wiedzy i opanowywanie nowych umiejętności z wykorzystaniem e-nauczania wcale nie stoi na niższym poziomie niż tradycyjne zajęcia stacjonarne. […]
11 sierpnia, 2023

Autorytet lidera zespołu — kluczowy element efektywnej pracy zespołowej

Czym jest autorytet lidera zespołu, dlaczego jest ważny oraz jak go budować i utrzymywać? Sprawdź, czy masz naturalne predyspozycje do bycia liderem, czy musisz jeszcze rozwijać i doskonalić umiejętności przywódcze. Czym jest autorytet […]
8 sierpnia, 2023

Przyczyny konfliktów w pracy – jak sobie z nimi radzić?

Nieprawidłowo zarządzane konflikty mogą prowadzić do obniżenia wydajności, pogorszenia atmosfery w pracy oraz źle wpływać na zadowolenie i zaangażowanie pracowników. Dlatego ważne jest zrozumienie przyczyn sporów w miejscu pracy i poznanie skutecznych sposobów […]
4 sierpnia, 2023

Kompetencje miękkie – kluczowe umiejętności dla sukcesu zawodowego i osobistego

Jakie znaczenie mają kompetencje miękkie? Kompetencje miękkie, zwane również interpersonalnymi lub społecznymi, odnoszą się do umiejętności nawiązywania relacji, komunikowania się, współpracy z innymi i skutecznego zarządzania sobą. Są one bardzo ważne […]
1 sierpnia, 2023

Metoda 5S w produkcji i biurze – jak wdrożyć?

Czym jest metoda 5S? Metoda 5S to zbiór zasad, które mają na celu stworzenie przyjaznego oraz bezpiecznego stanowiska pracy. Jej nazwa pochodzi od pierwszych liter tworzących ją elementów, a nawiązuje ona do filozofii […]
27 lipca, 2023

Negocjacje win-win – czym są? Etapy i zalety

Mają one na celu znalezienie wspólnych interesów i zadowolenie wszystkich stron zaangażowanych w proces negocjacyjny. To podejście oparte jest na współpracy, otwartości i szukaniu rozwiązań uwzględniających interesy obu stron. W tym artykule przyjrzymy […]
21 lipca, 2023

Menedżer – kim jest i jaka jest jego rola w firmie?

W polskich instytucjach czy firmach, w zależności od profilu prowadzonej działalności, osobę pełniącą rolę menedżera określa się również kierownikiem, szefem, team leaderem lub koordynatorem. Co więcej – w zależności od szczebla zatrudnienia i roli menedżera […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: