STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?


W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


11 sierpnia, 2023

Autorytet lidera zespołu — kluczowy element efektywnej pracy zespołowej

Czym jest autorytet lidera zespołu, dlaczego jest ważny oraz jak go budować i utrzymywać? Sprawdź, czy masz naturalne predyspozycje do bycia liderem, czy musisz jeszcze rozwijać i doskonalić umiejętności przywódcze. Czym jest autorytet […]
8 sierpnia, 2023

Przyczyny konfliktów w pracy – jak sobie z nimi radzić?

Nieprawidłowo zarządzane konflikty mogą prowadzić do obniżenia wydajności, pogorszenia atmosfery w pracy oraz źle wpływać na zadowolenie i zaangażowanie pracowników. Dlatego ważne jest zrozumienie przyczyn sporów w miejscu pracy i poznanie skutecznych sposobów […]
4 sierpnia, 2023

Kompetencje miękkie – kluczowe umiejętności dla sukcesu zawodowego i osobistego

Jakie znaczenie mają kompetencje miękkie? Kompetencje miękkie, zwane również interpersonalnymi lub społecznymi, odnoszą się do umiejętności nawiązywania relacji, komunikowania się, współpracy z innymi i skutecznego zarządzania sobą. Są one bardzo ważne […]
27 lipca, 2023

Negocjacje win-win – czym są? Etapy i zalety

Mają one na celu znalezienie wspólnych interesów i zadowolenie wszystkich stron zaangażowanych w proces negocjacyjny. To podejście oparte jest na współpracy, otwartości i szukaniu rozwiązań uwzględniających interesy obu stron. W tym artykule przyjrzymy […]
21 lipca, 2023

Menedżer – kim jest i jaka jest jego rola w firmie?

W polskich instytucjach czy firmach, w zależności od profilu prowadzonej działalności, osobę pełniącą rolę menedżera określa się również kierownikiem, szefem, team leaderem lub koordynatorem. Co więcej – w zależności od szczebla zatrudnienia i roli menedżera […]
14 lipca, 2023

HR – co to znaczy? Jakie ma obowiązki i czym się zajmuje Human Resources?

Jeśli należysz do tej grupy, która tylko niejasno kojarzy, co robi dział HR w firmie i chcesz pogłębić wiedzę, ten artykuł jest dla Ciebie! Z niego dowiesz się: Skrót HR – co znaczy? Zacznijmy od nazwy. […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: