PRZEMYSŁ 4.0 / E-COMMERCE & DIGITAL MARKETING


Search engine
marketing


Cel edukacyjny

Marketing w wyszukiwarkach internetowych (SEM) – to strategia marketingu cyfrowego stosowana w celu zwiększenia widoczności witryny na stronach wyników wyszukiwania (SERP). Zwiększenie widoczności przekłada się na wzrost liczby kliknięć w dane linki kierujące do konkretnej witryny, a tym samym przyczynia się do zwielokrotnienia liczby użytkowników w serwisie. Na SEM składa się pozycjonowanie (SEO) i kampanie PPC (z ang. Pay Per Click).



Korzyści dla Uczestnika

  • Zdobędzie kompleksową wiedzę na temat SEM
  • Dowie się jakie są podstawowe definicje związane z wyszukiwarką Google
  • Zrozumie czym różni się SEO od SEM
  • Opanuje tworzenie audytów SEO
  • Pozna narzędzia takie jak: Planer słów kluczowych Google i Google Trends
  • Nauczy się jak wybrać skuteczną kampanię pod konkretną strategię

Korzyści dla Organizacji

  • Udoskonalenie strategii e-marketingu w organizacji
  • Dostarczenie pracownikom wiedzy na temat SEM I SEO
  • Poprawa dostrzegania różnorodności potrzeb Klientów
  • Budowanie marki i profilu firmy w internecie
  • Poszerzenie kompetencji pracowników w zakresie tworzenia skutecznych kampanii i realizowania audytów SEO

Program szkolenia





Chcesz wiedzieć więcej? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą!





    Metodyka szkolenia

    Uczestnicy pracują warsztatowo – poprzez gry, ćwiczenia, studia przypadków – uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór najważniejszych narzędzi, które będą przydatne w ich pracy zawodowej. Wszystkie studia przypadków i ćwiczenia dobrane są do specyfiki danej Organizacji i do tego typu sytuacji, z jakim Uczestnicy mogą spotykać się w swojej codziennej pracy.

    Metody: ćwiczenia oparte na przygotowanych przed szkoleniem materiałach; fabularne gry szkoleniowe; filmy; facylitacja i dyskusja moderowana jako narzędzia omawiania jednostek tematycznych i ćwiczeń; feedback trenerski i feedback partnerski jako techniki organizacji wniosków; narzędzia pozwalające na dokonanie autodiagnozy Uczestników w zakresie posiadanego poziomu kompetencji/predyspozycji.

    Wspieramy naszych Klientów w procesie rozwojowym, korzystając z takich narzędzi jak zadania wdrożeniowe, pigułki wiedzy, konsultacje trenerskie, IPD, narzędziownik, dostęp do platformy e-learning Certes, czy one pager.



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    POWIĄZANE PRODUKTY