2025-02-28 Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 28 lutego Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery
2025-03-03 Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami 3 marca - 4 marca Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami
2025-03-03 Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem 3 marca - 4 marca Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem
2025-03-03 Planowanie, delegowanie i organizacja pracy Planowanie, delegowanie i organizacja pracy 3 marca - 4 marca Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
2025-03-04 Kompetencje przyszłości w pracy menedżera Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 4 marca Kompetencje przyszłości w pracy menedżera
2025-03-06 Narzędzia matematyczne w biznesie Narzędzia matematyczne w biznesie 6 marca - 7 marca Narzędzia matematyczne w biznesie
2025-03-06 Mix metodyk zarządzania projektami Mix metodyk zarządzania projektami 6 marca - 7 marca Mix metodyk zarządzania projektami
2025-03-10 Udzielanie informacji zwrotnej Udzielanie informacji zwrotnej 10 marca - 11 marca Udzielanie informacji zwrotnej
2025-03-10 MS Excel – poziom zaawansowany MS Excel – poziom zaawansowany 10 marca - 11 marca MS Excel – poziom zaawansowany
2025-03-10 Motywowanie i budowanie zaangażowania Motywowanie i budowanie zaangażowania 10 marca - 11 marca Motywowanie i budowanie zaangażowania
2025-03-10 Profesjonalny sekretariat Profesjonalny sekretariat 10 marca - 11 marca Profesjonalny sekretariat
2025-03-13 Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce 13 marca - 14 marca Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce
2025-03-13 Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu 13 marca - 14 marca Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu
2025-03-13 Trening osobistej skuteczności Trening osobistej skuteczności 13 marca - 14 marca Trening osobistej skuteczności
2025-03-13 Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości 13 marca - 14 marca Lider 4.0 – Kompetencje lidera przyszłości
2025-03-20 Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce 20 marca - 21 marca Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce
2025-03-21 Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? 21 marca Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną?
2025-03-26 Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 26 marca Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery
2025-03-27 Zarządzanie zespołem różnorodnym Zarządzanie zespołem różnorodnym 27 marca - 28 marca Zarządzanie zespołem różnorodnym
2025-03-27 Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym 27 marca - 28 marca Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym
2025-03-27 Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową 27 marca - 28 marca Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
2025-03-27 Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia 27 marca - 28 marca Out of the box – innowacyjne podejścia i metody twórczego myślenia
2025-03-27 Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego 27 marca - 28 marca Profesjonalna obsługa Klienta wewnętrznego
2025-03-27 Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy 27 marca - 28 marca Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy
2025-03-31 Myślenie kreatywne i innowacje Myślenie kreatywne i innowacje 31 marca - 1 kwietnia Myślenie kreatywne i innowacje
2025-03-31 Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 31 marca - 1 kwietnia Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta