2024-10-28 Zarządzanie konfliktem Zarządzanie konfliktem 28 października - 29 października Zarządzanie konfliktem
2024-10-28 Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem 28 października - 29 października Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem
2024-10-28 Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów 28 października - 29 października Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów
2024-10-28 MS Excel – poziom zaawansowany MS Excel – poziom zaawansowany 28 października - 29 października MS Excel – poziom zaawansowany
2024-10-28 Pewność siebie w działaniu Pewność siebie w działaniu 28 października - 29 października Pewność siebie w działaniu
2024-10-29 Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna 29 października - 30 października Techniki skutecznej sprzedaży – sprzedaż prowokatywna
2024-10-29 Strategie i innowacje w Social Media marketingu Strategie i innowacje w Social Media marketingu 29 października - 30 października Strategie i innowacje w Social Media marketingu
2024-10-30 Trudne sytuacje menedżerskie Trudne sytuacje menedżerskie 30 października - 31 października Trudne sytuacje menedżerskie
2024-10-30 Kompetencje przyszłości w pracy menedżera Kompetencje przyszłości w pracy menedżera 30 października - 31 października Kompetencje przyszłości w pracy menedżera
2024-10-30 Zarządzanie zmianą Zarządzanie zmianą 30 października - 31 października Zarządzanie zmianą
2024-10-31 Wymagania dostępności produktów i usług Wymagania dostępności produktów i usług 31 października Wymagania dostępności produktów i usług
2024-11-04 Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie 4 listopada - 5 listopada Skuteczna komunikacja – zwięzłość i klarowność w mowie i piśmie
2024-11-04 Profesjonalny sekretariat Profesjonalny sekretariat 4 listopada - 5 listopada Profesjonalny sekretariat
2024-11-04 Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji 4 listopada - 5 listopada Jak nie stracić Najlepszych? Efektywne techniki retencji
2024-11-04 Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową 4 listopada - 5 listopada Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
2024-11-05 Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu 5 listopada - 6 listopada Sztuka komunikacji opartej na szacunku i zaufaniu
2024-11-05 Agile – zwinne zarządzanie projektami Agile – zwinne zarządzanie projektami 5 listopada - 6 listopada Agile – zwinne zarządzanie projektami
2024-11-05 Kreatywny i innowacyjny zespół Kreatywny i innowacyjny zespół 5 listopada - 6 listopada Kreatywny i innowacyjny zespół
2024-11-05 Mindfulness dla Liderów Mindfulness dla Liderów 5 listopada - 6 listopada Mindfulness dla Liderów
2024-11-06 Design Thinking i facylitacja spotkań Design Thinking i facylitacja spotkań 6 listopada - 7 listopada Design Thinking i facylitacja spotkań
2024-11-07 Planowanie, delegowanie i organizacja pracy Planowanie, delegowanie i organizacja pracy 7 listopada - 8 listopada Planowanie, delegowanie i organizacja pracy
2024-11-07 Trening skutecznej sprzedaży online Trening skutecznej sprzedaży online 7 listopada - 8 listopada Trening skutecznej sprzedaży online
2024-11-07 Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu 7 listopada - 8 listopada Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu 1390PLN
2024-11-07 Zarządzanie czasem Zarządzanie czasem 7 listopada - 8 listopada Zarządzanie czasem 1390PLN
2024-11-07 Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce 7 listopada - 8 listopada Copilot 365 – wykorzystanie AI w praktyce
2024-11-07 Motywowanie i budowanie zaangażowania Motywowanie i budowanie zaangażowania 7 listopada - 8 listopada Motywowanie i budowanie zaangażowania
2024-11-07 Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym 7 listopada - 8 listopada Komunikacja i współpraca w zespole multigeneracyjnym
2024-11-08 Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną? 8 listopada Odkryj potencjał AI – jak technologia zmienia pracę na bardziej skuteczną?
2024-11-12 Personal branding – budowanie marki osobistej Personal branding – budowanie marki osobistej 12 listopada - 13 listopada Personal branding – budowanie marki osobistej
2024-11-12 Trening osobistej skuteczności Trening osobistej skuteczności 12 listopada - 13 listopada Trening osobistej skuteczności 1390PLN
2024-11-14 Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 14 listopada Sztuka korespondencji biznesowej e-mail. Newslettery 1150PLN
2024-11-14 Mix metodyk zarządzania projektami Mix metodyk zarządzania projektami 14 listopada - 15 listopada Mix metodyk zarządzania projektami
2024-11-14 Przywództwo sytuacyjne Przywództwo sytuacyjne 14 listopada - 15 listopada Przywództwo sytuacyjne
2024-11-18 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10 18 listopada - 19 listopada Rozwój pracowników w oparciu o metodę 70/20/10
2024-11-18 Rekrutacja pracowników Rekrutacja pracowników 18 listopada - 19 listopada Rekrutacja pracowników
2024-11-18 Zarządzanie łańcuchem dostaw Zarządzanie łańcuchem dostaw 18 listopada - 19 listopada Zarządzanie łańcuchem dostaw
2024-11-18 Nowoczesna gospodarka magazynowa Nowoczesna gospodarka magazynowa 18 listopada - 19 listopada Nowoczesna gospodarka magazynowa
2024-11-19 Zarządzanie zespołem różnorodnym Zarządzanie zespołem różnorodnym 19 listopada - 20 listopada Zarządzanie zespołem różnorodnym
2024-11-19 Zamówienia publiczne Zamówienia publiczne 19 listopada - 20 listopada Zamówienia publiczne
2024-11-20 Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy 20 listopada - 21 listopada Komunikacja inkluzywna – jak kształtować włączające środowisko pracy
2024-11-21 Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych 21 listopada - 22 listopada Efektywna obsługa trudnego klienta i radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
2024-11-21 Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami 21 listopada - 22 listopada Skuteczna obsługa reklamacji i radzenie sobie z wymagającymi klientami
2024-11-21 Finansowe ABC – czyli finanse dla nie finansistów Finansowe ABC – czyli finanse dla nie finansistów 21 listopada - 22 listopada Finansowe ABC – czyli finanse dla nie finansistów
2024-11-21 Prawo pracy dla menedżerów Prawo pracy dla menedżerów 21 listopada - 22 listopada Prawo pracy dla menedżerów
2024-11-25 Myślenie kreatywne i innowacje Myślenie kreatywne i innowacje 25 listopada - 26 listopada Myślenie kreatywne i innowacje
2024-11-25 Savoir vivre w biznesie Savoir vivre w biznesie 25 listopada - 26 listopada Savoir vivre w biznesie
2024-11-26 Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta 26 listopada - 27 listopada Customer Experience – profesjonalna obsługa klienta
2024-11-26 Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów 26 listopada - 27 listopada Learning Agility – narzędzia i strategie dla nowoczesnych Liderów
2024-11-27 Negocjacje w biznesie Negocjacje w biznesie 27 listopada - 28 listopada Negocjacje w biznesie
2024-11-27 Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce 27 listopada - 28 listopada Lider z Wizją: Odwaga i zaangażowanie w praktyce
2024-11-27 Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem 27 listopada - 28 listopada Delegowanie i empowerment w zarządzaniu zespołem
2024-11-27 Profesjonalny Office Menadżer Profesjonalny Office Menadżer 27 listopada - 28 listopada Profesjonalny Office Menadżer
2024-11-28 Profesjonalna obsługa klienta Profesjonalna obsługa klienta 28 listopada - 29 listopada Profesjonalna obsługa klienta 1390PLN
2024-11-28 Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek 28 listopada - 29 listopada Nowości w Kodeksie Spółek Handlowych i Kodeksie Cywilnym 2024: Praktyka Spółek
2024-11-28 Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością 28 listopada - 29 listopada Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z niepełnosprawnością
2024-11-28 Trening uważności – mindfulness at work Trening uważności – mindfulness at work 28 listopada - 29 listopada Trening uważności – mindfulness at work
2024-11-28 Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie 28 listopada - 29 listopada Efektywna komunikacja międzykulturowa w biznesie
2024-11-28 Udzielanie informacji zwrotnej Udzielanie informacji zwrotnej 28 listopada - 29 listopada Udzielanie informacji zwrotnej