Tomasz
Markowski
Trener komunikacji biznesowej z 15-letnim stażem trenerskim. Praktyk w obszarach sprzedaży doradczej i zarządzania zespołami. Certyfikowany Trener, Coach i Mówca w „Maxwell Leadership Certified Team”.
Wierzy, że jakość rozmów – w życiu, w biznesie oraz w przestrzeni publicznej – może dawać każdemu z nas ogromną satysfakcję. Dlatego inspiruje do zmian na poziomie postawy, abyśmy włączyli w sobie autentyczną ciekawość na drugiego człowieka. Prowadzi autorskie warsztaty: „Myśl Pytaniami w życiu i w biznesie”. Odkrył swoje powołanie do wdrażania pozytywnych zmian w świadomości ludzi, aby więcej słuchali, niż mówili, i chcieli obdarzać innych swoją uważnością.
Dołączył do Maxwell Leadership, aby podnosić jakość metod zarządzania zespołami w Polsce. Dostrzegł konieczność zmian jakościowych w obszarze zarządzania zespołami. Identyfikuje się z mottem Johna Maxwell’a: „wszystko wzrasta i upada z powodu przywództwa”. Pracuje, aby dzieło przywództwa służebnego przyczyniało się do wspomnianego wzrostu.
W życiu i pracy kieruje się maksymą Winstona Churchilla: „Nastawienie to mała rzecz, która robi wielką różnicę”. Kluczowe dla niego jest dotarcie do Uczestników warsztatów i pomoc w zbudowaniu motywacji. Stoi na stanowisku, że praca na tym zasobie otwiera zupełnie nowe możliwości.
Prowadził warsztaty rozwojowe i doradzał m.in. dla:
PZU, AXA, ING Nationale-Nederlanden, Aviva, MetLife, OVB, Warta, T-Mobile, Orange, Medicover, Empik, Electrolux, Tauron, Pilkington, UM Bielsko-Biała, PGNiG, Polpharma, EsBank, Bank Gospodarstwa Krajowego, Dolnośląska Izba Architektów, Opolska Izba Architektów, InPartners, Barmix, Inkubator Przedsiębiorczości, 4ride.pl
Wiedza i kompetencje
- Asesor - członek Polskiego Towarzystwa Asesorów Metody AC/DC
- Członek Toastmasters International
- Psycholog – Absolwent Uniwersytetu SWPS, specjalizacja: „Społeczna Psychologia Biznesu”
Specjalizacja
Prowadzi warsztaty dla sprzedawców oraz menedżerów z zakresu:
- „Komunikacji interpersonalnej w biznesie oraz w pracy zespołowej”
- „Sprzedaży doradczej”
- „Budowania efektywności osobistej (zarządzanie sobą w czasie i budowanie nawyków)”
- „Sztuki wystąpień publicznych”
Wykorzystuje bogate doświadczenia sprzedażowe, menedżerskie oraz liderskie zdobyte w korporacjach finansowych oraz zespole Toastmasters. Łączy w pracy:
- wiedzę akademicką z zakresu społecznej psychologii biznesu
- doświadczenie ze świata sprzedaży
- doświadczenie wyniesione z sali szkoleniowej
- praktykę wystąpień publicznych
- ciągłą chęć poszukiwania nowych rozwiązań, adekwatnie do zmieniającego się otoczenia biznesowego
Doświadczenie i osiągnięcia
- Wiceprezes Izby Gospodarczej w Wodzisławiu Śląskim
- Prowadzi procesy coachingowe dla dyrektorów zespołów sprzedażowych czołowej firmy z rynku ubezpieczeń
- Prowadził procesy DC dla kadr menedżerskich firm-liderów w branżach: ubezpieczenia, bankowość, telekomunikacja, energetyka oraz automotive
- Przepracował ponad 1 050 dni warsztatowych dla ponad 10 000 osób. Wygłaszał prelekcje dla grup od 40 do 600 osób w ramach spotkań biznesowych lub Toastmasters Disctrict Conference