Izabela Salicka
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Red Bull, dr Irena Eris, NASK, Grupa Veolia, Cinema City, PKP PLK, Siemens, KappAhl, VOLVO Maszyny Budowlane, PEKAES, Fujitsu, ESRI Polska, Burda Media, Billenium, Stroeer, mBank, Technicolor, Radpol, EGIS, Lekam, AXA, FOREX, Ministerstwo Zdrowia, IPN, HRS, Lafarge, Biomed Lublin, Grupa Azoty, Grupa Saint-Gobain, HIPP, PWPW, NESTLE, Wrigley, AMBRA, Polkomtel, TVN, TVP, PZU, CIECH, Caparol, FORTE, ENERGA, Fujitsu, RWE, VOLVO, Generali, BGŻ, IBM, Żagiel, Premium Foods, Natur Produkt, KNF, KDPW, KappAhl, UDT, WUDT, UTK, UDS, Johnson&Johnson, Danone, Żywiec, Teva, KIR, Leroy Merlin, WDT, Actavis, MARS i innych.
Wiedza i kompetencje
- Psycholożka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, na specjalizacji Psychologia społeczna i Psychologia biznesu
- Absolwentka Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania
- Posiada certyfikaty: Coach ICC, metoda Thomas International MS, metoda Insights Discovery, DFC (Discovery Full Circle), TST (Test for Selection and Training), „Visual Thinking" Dan Roam Method, Analiza Transakcyjna – Test 101, pierwszy stopień TSR (Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach), Non-violent Communication, Facylitator Dialogu – Nansen Center for Peace and Dialogue (Norwegia), Facylitator wg metodyki Process Iceberg
Specjalizacja
- Zarządzanie i przywództwo
- Mediacje/ facylitacje/ interwencje kryzysowe
- Team coaching/ coaching indywidualny
- Umiejętności interpersonalne
- Warsztaty strategiczne
- Doradztwo ZZL
Doświadczenie i osiągnięcia
- Konsultantka, trenerka, certyfikowana facylitatorka dialogu, facylitatorka Process Iceberg coach i mediatorka organizacyjna
- Od 2007 r. Project Manager
- Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej
- Pracowała w firmach międzynarodowych, także w roli osoby zarządzającej. Posiada doświadczenie pracy w środowisku wielokulturowym
- Prowadzi szkolenia i konsultuje w języku angielskim
- Specjalizuje się w projektach związanych z Team Coaching, coaching indywidualny, audyt personalny, interwencje kryzysowe, badanie opinii klienta, warsztaty problemowe, warsztaty strategiczne, mediacje, warsztaty post badawcze itp.)
- Prowadzi szkolenia z zakresu: komunikacja nieantagonizująca, przywództwo oparte na dialogu, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, zarządzanie wizją, zarządzanie zmianą, rozmowy rozwojowe, oceniające, przywództwo, coachingowy styl w zarządzaniu, umiejętności menadżerskie, zespoły rozproszone, wywieranie wpływu. Prowadzi konsultacje indywidualne - rozwojowe z menadżerami wyższego i najwyższego szczebla w organizacjach
- Rozwija pracowników na każdym szczeblu w organizacji; współpracuje z zakładami produkcyjnymi