Tomasz Kolasiński
Szkolił, doradzał m.in. dla:
Ambra, T-Mobile, mBanku, Nordei, General Electric, Media Markt, Perfumerii Douglas, Pamapolu, Saturn Planet, Esri, Totalizatora Sportowego LOTTO, Cardif ARD, Grupy Wydawniczej Polskapresse, LSI Software, Anwil, Grupy Wydawniczej Polskapress, Eurofoam, Wandalexu, Brixx, Nowej Szkoły, Opinionu, Oriflame, SSI, Drometu, Dimaru, Tryumfa, Erbi, Leworu, NT Group, Truck Gigant oraz EL-PUK i innych.
Wiedza i kompetencje
- Absolwent studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego - Podyplomowe Studium Socjologii Stosowanej w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi
- Absolwent studiów doktoranckich na Uniwersytecie Łódzkim - Wydział Zarządzania; jest w trakcie otwierania przewodu doktorskiego
- Certyfikowany trener systemu sprzedaży IMPACT
Specjalizacja
- Aktywna sprzedaż – techniki sprzedaży
- Negocjacje handlowe
- Zarządzanie zespołem handlowym
- Budowanie efektywnych zespołów
- Telemarketing Przywództwo
- Wdrażanie standardów obsługi klienta
- Oceny pracownicze
Doświadczenie i osiągnięcia
- Praktyk, trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży
- Był sprzedawcą, handlowcem i dyrektorem handlowym
- Zarządzał pracą 20 osobowego zespołu doradców techniczno-handlowych oraz pracowników działu sprzedaży i ofertowania
- Wdrażał w MSHP, Perfumeriach Douglas oraz sieci sklepów Centrum Wina standardy obsługi klienta
- Tworzył system ocen pracowniczych dla Media Markt i EL-PUK
- Wdrażał profesjonalne systemy sprzedaży telefonicznej w mBanku oraz Cardif ARD
- Wykładowca studiów podyplomowych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej