Szkolenia sprzedażowe


Prezentacje handlowe
i praca z obiekcjami

Cele szkolenia


Szkolenie skupia się na umiejętnościach związanych z prezentacjami handlowymi oraz radzeniem sobie z potencjalnymi obiekcjami. Program obejmuje warsztaty koncentrujące się na wartościach produktów, strategiach prezentacji, technikach storytellingu, komunikacji wartości dodatkowych, praktycznym treningu prezentacyjnym i pracy z obiekcjami poza cenowymi. Uczestnicy zdobywają umiejętności dotyczące budowania wartościowych ofert, negocjacji, radzenia sobie z obiekcjami klientów i rozmów follow-up. Korzyści z szkolenia obejmują poprawę umiejętności autoprezentacji, kreowania efektywnych prezentacji, budowania argumentacji handlowej, treningu radzenia sobie z obiekcjami oraz wzmacnianie asertywności i pewności siebie.


Korzyści dla uczestnika


  • Wypracowanie kluczowych zasad savoir vivre i autoprezentacji, także w kontekście spotkań handlowych on-line.
  • Przepracowanie i praktyczny trening technik prezentacji handlowej, wzmacniającej przekaz w zakresie wysokiej jakości produktów i usług.
  • Przepracowanie i wzmocnienie aktualnie stosowanej argumentacji handlowej – zbudowanie (odświeżenie) katalogu argumentów handlowych oraz trening argumentowania na etapie sprzedaży i negocjacji, w oparciu o zdiagnozowane i potwierdzone wartości zakupowe klientów.

Korzyści dla organizacji


  • Pracownicy wyposażeni w umiejętności prezentacji mogą efektywniej promować oferty firmy, co wpływa na zwiększenie jej atrakcyjności.
  • Asertywna komunikacja i zrozumienie potrzeb klientów wpłyną na budowanie trwałych relacji handlowych.
  • Wyższe wyniki biznesowe
  • Tworzenie trwałej przewagi konkurencyjnej

Program szkolenia


Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu i jako taki koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych doświadczeniem.

    Interaktywny warsztat z zakresu negocjacji to 80% czasu przeznaczonego na praktykę (case-studies, symulacje, gry negocjacyjne, negocjacje w parach etc.). Szkolenie skoncentrowane jest zarówno na poziomie narzędzi (dostarczenie Uczestnikom technik, modeli, które czynią proces negocjacji skutecznym), jak i na poziomie postaw oraz przekonań (inspirowanie do wykorzystywania w/w narzędzi w swojej bieżącej pracy, codzienności).

    Każdy z rekomendowanych modułów zawiera wyselekcjonowane narzędzia, które w trakcie warsztatów Uczestnicy poznają, ćwiczą, a następnie realnie szukają możliwości zaadoptowania ich do własnych stanowisk i środowiska firmy. Praca oparta jest na podejściu Kolba do zdobywania wiedzy przez dorosłych a większość programu warsztatów przebiega według następującej dynamiki: ćwiczenia otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość), mini wykłady o zasadach, technikach, taktykach i narzędziach (wiedza), ćwiczenie nowych technik związanych z tematem szkolenia (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: