Szkolenia obsługa klienta

Profesjonalna obsługa Klienta w salonie

Cele szkolenia

Szkolenie „Profesjonalna obsługa Klienta w salonie” jest skierowane do wszystkich, którzy na co dzień obsługują klientów w salonach, gdzie szczególnie w okresie pandemii uległy zmianie standardy. Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają wiedzę i umiejętności z zakresu budowania postawy proklienckiej oraz doskonalenia jakości obsługi klienta. Uczestnicy uporządkują dotychczasową wiedzę ze wskazaniem na wykorzystywanie mocnych stron. Dowiedzą się, jak budować pozytywne doświadczenia klienta poprzez odpowiedna komunikację i stosowanie technik. Uświadomią sobie własną rolę w budowanie lojalności i satysfakcji Klienta.


Korzyści dla uczestnika

  • Wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności prowadzenia rozmów w Klientami w salonie
  • Zamiana działań intuicyjnych na działanie w pełni świadome i kontrolowane
  • Podniesienie pewności siebie i wzmocnienie poczucia własnej sprawczości w kontakcie z Klientem
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze Klienta

Korzyści dla organizacji

  • Dbałość o jakość obsługi Klienta w salonie
  • Większa satysfakcja Klientów z obsługi
  • Wyższe wyniki biznesowe
  • Uzyskanie trwałej przewagi konkurencyjnej
  • Budowanie wizerunku organizacji

Program szkolenia



  1. Zarządzanie emocjami podczas rozmowy z Klientem
  • Wyzwalacze emocji – co uruchamia mnie do np. niekontrolowanego wybuchu emocji?
  • Model 7. Kroków radzenia sobie z emocjami własnymi oraz Klientów
  • Czym jest konflikt i w jaki sposób nie doprowadzać do eskalacji konfliktów
  • Techniki, które pozwalają przywrócić merytoryczny ton rozmowie

Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Zanim zaczniemy szkolenia kluczową sprawę jest analiza potrzeb szkoleniowych – poznanie procesu obsługi, obowiązujących standardów/ dokumentacji, badania „tajemniczy klient”, zmian i wyzwań przed jakim stoi Dział Obsługi klienta. Najczęstsze metody szkoleniowe przygotowane w oparciu o wyniki analizy potrzeb to: analiza przypadków, odgrywanie ról, scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje, testy. Główny nacisk zostanie położony na zebranie obecnej sytuacji związanej ze standardami jakości obsługi klienta, analizą procesów, poszukiwanie najlepszych rozwiązań oraz symulowanie rozmów z klientami na forum, w parach, z pełną analizą i feedbackiem. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik/ modeli na profesjonalna obsługę klienta (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: