DIGITAL MARKETING

Prawdziwe wyzwania nowoczesnego marketingu

Cele


Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy co można zrobić w świecie online, by poprawić widoczność swojej firmy i usług oraz zwiększyć świadomość marki i swojej oferty. Celem szkolenia jest również prezentacja korzyści płynących z komunikacji internetowej oraz przekazanie praktycznej wiedzy na temat wdrożenia kanałów digitalowych do strategii firmy.


Termin: 10-11.09.2020

Cena: 1 400,00 +VAT


  • Jak zmieniła się rola marketingu na przestrzeni ostatnich lat?
  • Co może zrobić marketing, aby realnie pomagać zdobywać klientów?
  • Kto nadąża za szybkimi zmianami w digital marketingu, a kto musi jeszcze sporo nadrobić?
  • Jak zaplanować nowoczesną strategię dostosowaną do obecnych potrzeb rynkowych?
  • Jak zwiększyć swój potencjał konkurencyjny?
  • Jak odpowiednio dobierać i stosować kanały komunikacji?
  • Jak wypracować i na co zwrócić uwagę przy budowaniu własnej strategii?

PROGRAM

Dzień 1


  1. Digital marketing:
    • zasady i cele marketingu internetowego
    • psychologia użytkownika
    • digital marketing a marketing tradycyjny
    • nowe możliwości marketingu internetowego
    • good case studies najlepszych profili/fanpage – jak globalne firmy wykorzystują digital marketing
      w sprzedaży i marketingu
    • bad case studies – jakich błędów unikać, czego nie wolno robić w Internecie – czyli jak wielkie marki popełniają równie wielkie faux pas
  2. Strategia działań digitalowych:
    • 7 trendów przyszłości w komunikacji online - w którym kierunku warto zmierzać
    • persona – co musimy wiedzieć o grupie docelowej
    • budowanie strategii – analiza sytuacji wyjściowej, wyznaczenie mierzalnych celów, określenie grup odbiorców, dobór narzędzi, ustalenie budżetu i harmonogramu działań
  3. Media społecznościowe w biznesie:
    • Facebook – profil tworzenie profesjonalnego profilu
    • pozycjonowanie wpisów i zasady algorytmu Edge Rank
    • wykorzystanie narzędzi Facebook Business: Ads Manager, Power Editor, Audience Insights, Custom Audiences, Look-alike Audiences, AdRoll
    • Dark Posts – jak tworzyć efektywne wpisy sprzedażowe
    • narzędzia do analizy i oceny skuteczności działań
  4. Linkedin jako narzędzie do budowania marki:
    • savoir vivre na Linkedin, czyli jak powinna przebiegać komunikacja profesjonalistów
    • optymalizacja profilu firmowego
    • wykorzystanie grup dyskusyjnych i Showcase Page
    • synergia ze Slideshare

Dzień 2


  1. Twitter | Youtube | Instagram:
    • strategie wykorzystania w biznesie
    • case studies najpopularniejszych kanałów i profili - analiza krok po kroku kluczowych czynników sukcesu
    • inspirujące trendy wykorzystania social media jako narzędzia obsługi klienta
  2. Content Marketing:
    • profesjonalny webwriting i copywriting, czyli co i jak pisać w Internecie, by przyciągać odbiorców
    • marketing wirusowy – jak budować świadomości marki i nakłonić odbiorców do rozpowszechniania informacji
  3. Tworzenie reklam i techniki sprzedaży w Internecie:
    • tworzenie, umiejscowienie i targetowanie reklam
    • mierzenie stopy zwrotu z reklam
    • analityka i optymalizacja treści
    • przykłady i case studies

TRENER

Elżbieta Peda

 

Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Posiada obszerne doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu, komunikacji, rozwoju biznesu i sprzedaży, odpowiadając za zarządzanie strategiczne
i operacyjne, projektowanie, opracowywani i realizację programów marketingowych, kampanii generowania leadów. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami marketingowymi w obszarze lojalności marki, zarządzaniu relacjami z klientami i sprzedażą, tworzeniu innowacyjnych strategii budowania lojalności i sprzedaży, prowadzeniu działań ukierunkowanych na zaangażowanie i wzmocnienie relacji klientów z marką.

Absolwentka studiów MBA Executive w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie. Realizowała projekty wewnętrzne i zewnętrzne pracując dla Michelin, Schneider Electric, Saint-Gobain, Sonepar. Swoje doświadczenie menadżerskie zdobywała pełniąc funkcję Dyrektora Marketingu i odpowiadając nie tylko za rynek krajowy, ale pracując w środowisku międzynarodowym również w projektach zagranicznych, a także we współpracy z różnorodnymi branżami (min. handel detaliczny, przemysł, motoryzacja, dystrybucja). Współpracowała zarówno z szeregowymi pracownikami, średnią i wyższą kadrą menadżerską aż do poziomu zarządu.

Jako trener i konsultant specjalizuje się w obszarze marketingu, sprzedaży i rozwoju biznesu. Tworzy
i wdraża strategie marketingowe oraz programy wsparcia sprzedaży. Na stanowiskach kierowniczych była odpowiedzialna za rozwój działu marketingu, wdrażanie projektów rozwojowych i transformacyjnych. Jako doświadczony trener i konsultant dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami występując w roli prelegenta na konferencjach marketingowych i branżowych oraz prowadząc liczne szkolenia.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

 





 
Wielkość czcionki
Tryb kontrastowy