DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ USŁUG TSL
Dystrybucja i sprzedaż są kluczowymi elementami branży TSL, ponieważ pozwalają na dotarcie do klientów oraz dostarczenie towarów w sposób niezawodny i terminowy.
Dystrybucja w branży TSL polega na transportowaniu produktów z jednego miejsca do drugiego, tak aby były one dostępne dla klientów. W tym procesie ważne jest, aby dobrze zorganizować magazynowanie, transport, załadunek i rozładunek towarów. Ważnym elementem dystrybucji jest również wybór odpowiednich środków transportu, takich jak ciężarówki, samoloty, pociągi czy statki, które pozwolą na szybkie i efektywne dostarczenie towarów
do klientów.
Chcesz wiedzieć więcej? Wyślij wiadomość,
a skontaktujemy się z Tobą!
DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ - NOWATORSKIE ROZWIĄZANIA
Sprzedaż w branży TSL skupia się na oferowaniu klientom różnego rodzaju usług transportowych, logistycznych i spedycyjnych. Ważne jest, aby oferować klientom usługi wysokiej jakości, które spełniają ich wymagania i oczekiwania. Dlatego niezbędne jest, aby posiadać odpowiednie doświadczenie, wiedzę
i umiejętności w zakresie branży TSL. Dobrze zorganizowana sprzedaż pozwala na pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych relacji z klientami.
W obecnych czasach, klienci coraz bardziej oczekują szybkiej, niezawodnej i efektywnej usługi, dlatego ważne jest, aby firma TSL zawsze była gotowa na zmiany i wyzwania, jakie niesie ze sobą rynek. Warto korzystać z nowych technologii i rozwiązań, takich jak systemy informatyczne, oprogramowanie do zarządzania magazynem czy inteligentne systemy logistyczne, aby usprawnić procesy dystrybucji i sprzedaży oraz zwiększyć konkurencyjność firmy.
Proces zakupowy usług logistycznych, zarządzanie dostawcami
Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest dla pracowników, którzy chcą zgłębić lub odświeżyć swoją wiedzę na temat funkcji, etapów i zasad procesu zakupowego. Szkolenie obejmuje tematykę SRM w kontekście zarządzania wydajnością dostawcy. Zawiera ono również, kwestię zarządzania ryzykiem przy wyborze dostawców – w tym identyfikowanie zagrożeń, szacowanie ryzyka
oraz plany awaryjne.
Prowadzenie rozmowy z klientami, obsługa zamówień i reklamacji
Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest dla pracowników, którzy chcą zgłębić lub odświeżyć swoją wiedzę na temat funkcji, etapów i zasad procesu zakupowego. Szkolenie obejmuje tematykę SRM w kontekście zarządzania wydajnością dostawcy. Zawiera ono również, kwestię zarządzania ryzykiem przy wyborze dostawców – w tym identyfikowanie zagrożeń, szacowanie ryzyka oraz plany awaryjne.
Negocjacje biznesowe w TSL
Podczas szkolenia zostanie przedstawione, jak prowadzić negocjacje handlowe uwzględniając w nich jaki styl negocjacji prowadzi się w danym obszarze. Uczestnik
po szkoleniu będzie potrafił wymienić techniki negocjacyjne stosowane na każdym etapie procesu negocjacyjnego, definiować i asertywnie komunikować swoje priorytetowe cele przy stole negocjacyjnym. Stworzy bazę pod własny styl prowadzenia negocjacji.
Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami
Celem szkolenie jest ulepszeniem jakości obsługi klienta wśród pracowników branży TSL. Uczestnik dowie się jak budować i utrzymywać długofalowe relacje z klientami biznesowymi, które w ujęciu długoterminowym będą korzystne dla przedsiębiorstwa. Podczas szkolenia zostanie ukazane, jak budować wspierające relację z klientem wewnętrznym w kontekście budowanie relacji z klientem zewnętrznym. Uczestnik pozna sposoby komunikowania się z klientem biznesowym w sytuacjach trudnych i stresujących.
VIDEOCASTY
Najnowszy przegląd szkoleń dedykowanych dla branży TSL przygotowaliśmy w oparciu o doświadczenia, benchmarki, dobre praktyki i rozwiązania wdrażane przez Klientów CERTES. Tworząc materiały dla szkoleń TSL korzystaliśmy z programów rozwojowych oraz wyspecjalizowanych narzędzi diagnostycznych, a także prześledziliśmy najnowsze raporty i uwzględniliśmy ogólnoświatowe trendy.