Edyta Adamczyk

Trenerka
Konsultantka 
Ekspertka w dziedzinie szkoleniowo–doradczej

Wiedza i kompetencje


Ukończyła zarządzanie finansami oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Akademii Finansów w Warszawie.

Prowadzi sesje coachingowe dla szerokiego grona pracowników, menadżerów średniego i wyższego szczebla. Ukończyła szkołę trenerów biznesu Akademia Nowych Motywacji.

Uznana ekspertka w dziedzinie negocjacji. Od wielu lat dzieli się swoją wiedzą sprzedażową, negocjacyjną z menadżerami sprzedaży, handlowcami, doradcami oraz wspiera zarządzanie przez cele jako narzędzie wsparcia sprzedażowego. Przez wiele lat zrealizowała szereg projektów związanych z przygotowaniem oraz wsparciem w negocjacjach.

Ceniony praktyk biznesu. Autorka wielu programów rozwojowych. Profesjonalistka w obszarze zarządzania i wprowadzania zmian w wielu instytucjach. Ukończyła zarządzanie finansami oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Akademii Finansów w Warszawie. Prowadzi sesje coachingowe dla szerokiego grona pracowników, menadżerów średniego i wyższego szczebla. 

Specjalizacja


  • Tworzenie autorskich programów rozwojowych i szkoleniowych
  • Budowa programów talentowych, mentoringowych i onboardingowych
  • Metodyka – konstrukcja metod i narzędzi szkoleniowych
  • Tworzenie i prowadzenie warsztatów/szkoleń/wykładów/live webinarów (m.in. z obszaru rozwoju kompetencji trenerskich, umiejętności menedżerskich i pracowniczych)
  • Szkolenie menadżerskie
  • Sprzedaż i obsługa klienta
  • Negocjacje handlowe
  • Sztuka prezentacji
  • Treningi on the job
  • Komunikacja interpersonalna
  • Motywowanie pracowników
  • Budowanie zespołów

Doświadczenie i osiągnięcia


20 lat doświadczenia w pracy w biznesie (3000 dni szkoleniowych), umiejętnie korzysta z połączenia swojej wiedzy biznesowej, wyniesionej z doświadczeń w branży bankowej (jako Kierownik zespołów rozliczeniowych, Koordynator tworzenia Europejskiego Centrum Rozliczeń Finansowych, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Biura Szkoleń i Rekrutacji w Banku Handlowym i Citi Handlowy), budowania i zarządzania zespołami, z wrodzonym wyczuciem i umiejętnością oceny potencjału i prawdziwego zaangażowania ludzi. Znajomość specyfiki nie tylko rynku polskiego, ale także innych rynków Europy Środkowo-Wschodniej czyni ją niezwykle wszechstronną ekspertką w dziedzinie szkoleniowo-doradczej.

Jej doświadczenie menadżerskie obejmuje:

  • Zarządzanie obszarem sprzedażowym (zespoły stacjonarne i rozproszone).
  • Zarządzanie obszarem Europejskiego Centrum Rozliczeń w Olsztynie (tworzenie struktur, rekrutacja pracowników, tworzenia mapy kompetencji, zarządzanie Centrum).
  • Zarządzanie zespołem rozwojowym (Biuro Szkoleń i Rekrutacji) – tworzenie ścieżek rozwoju, mapowanie kompetencji, planowanie i realizacja działań szkoleniowych.
  • Kształtowanie polityki sprzedażowej w wybranych obszarach kompetencyjnych; realizacja i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych w zespołach oraz nadzór nad realizacją działań promocyjnych i informacyjnych w zespołach w zakresie pozyskiwania nowych klientów instytucjonalnych i indywidualnych i partnerów.
  • Obecnie (od 2010 roku) jest właścicielką firmy AD&ED Szkolenia, realizując projekty jako niezależna konsultantka, trenerka, asesorka.
 

Szkoliła, doradzała m.in. dla:


Danone, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, PKO BP, Zakłady Mleczarskie Turek, Jeronimo Martins Polska, Remwill, Zakłady Mięsne Pamapol, ISS Word, Farmacol, Amwill, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Microsoft, El Puk, Euler Hermes, Truck Giant, Makro Cash and Carry, Dalkia, Asmet, Globema, Bank BPH, Wedel, Farmacol, Maspex, Citroen/Peugeot, Encja Com, Citi Bank, Szynaka Meble, Domodi, Kamis, Qualia Development, Bank BPS, KING OSKAR, Zakłady produkcyjne Cegielski i innych.