Edyta Adamczyk
Szkoliła, doradzała m.in. dla:
Danone, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, PKO BP, Zakłady Mleczarskie Turek, Jeronimo Martins Polska, Remwill, Zakłady Mięsne Pamapol, ISS Word, Farmacol, Amwill, Ministerstwo Sprawiedliwości, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Microsoft, El Puk, Euler Hermes, Truck Giant, Makro Cash and Carry, Dalkia, Asmet, Globema, Bank BPH, Wedel, Farmacol, Maspex, Citroen/Peugeot, Encja Com, Citi Bank, Szynaka Meble, Domodi, Kamis, Qualia Development, Bank BPS, KING OSKAR, Zakłady produkcyjne Cegielski i innych.
Wiedza i kompetencje
- Ukończyła zarządzanie finansami oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Akademii Finansów w Warszawie.
- Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju kompetencji pracowników oraz w procesie współpracy z klientami
- Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji
- Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI
- Prowadzi sesje coachingowe dla szerokiego grona pracowników, menadżerów średniego i wyższego szczebla. Ukończyła szkołę trenerów biznesu Akademia Nowych Motywacji
- Od lat zajmuje się działaniami sprzedażowymi, zarządzaniem sprzedażą. Jako Dyrektor Sprzedaży z sukcesem osiągała cele sprzedażowe
- Wdrażała standardy obsługi klienta oraz tajemniczego klienta w organizacji
- Uznana praktyczka w dziedzinie negocjacji. Od wielu lat dzieli się swoją wiedzą sprzedażową, negocjacyjną z menadżerami sprzedaży, handlowcami, doradcami oraz wspiera zarządzanie przez cele jako narzędzie wsparcia sprzedażowego. Przez wiele lat zrealizowała szereg projektów związanych z przygotowaniem oraz wsparciem w negocjacjach
- Projekt dla PKP S.A., jako zarządzanie przez cele z wykorzystaniem systemu SAP, ma za zadanie podniesienie wartości sprzedaży oraz satysfakcji klienta
- Jest autorką wielu autorskich projektów szkoleniowych dla takich firm jak: Wedel, ING Bank Śląski, ISS World, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Specjalizacja
- Tworzenie autorskich programów rozwojowych i szkoleniowych
- Budowa programów talentowych, mentoringowych i onboardingowych
- Metodyka - konstrukcja metod i narzędzi szkoleniowych
- Tworzenie i prowadzenie warsztatów/ szkoleń/ wykładów/ live webinarów (m.in. z obszaru rozwoju kompetencji trenerskich, umiejętności menedżerskich i pracowniczych)
Doświadczenie i osiągnięcia
Ponad 18 lat doświadczenia w pracy w biznesie, umiejętnie korzysta z połączenia swojej wiedzy biznesowej, wyniesionej z doświadczeń w branży bankowej ( jako Kierownik zespołów rozliczeniowych, koordynator tworzenia Europejskiego Centrum Rozliczeń Finansowych, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Biura Szkoleń i Rekrutacji w Banku Handlowym i Citi Handlowy), budowania i zarządzania zespołami, z wrodzonym wyczuciem i umiejętnością oceny potencjału i prawdziwego zaangażowania ludzi. Znajomość specyfiki nie tylko rynku polskiego, ale także innych rynków Europy Środkowo Wschodniej czyni ją niezwykle wszechstronną ekspertką w dziedzinie szkoleniowo–doradczej.
Jej doświadczenie menadżerskie obejmuje:
- Zarządzanie obszarem sprzedażowym (zespoły stacjonarne i rozproszone)
- Zarządzanie obszarem Europejskiego Centrum Rozliczeń w Olsztynie (tworzenie struktur, rekrutacja pracowników, tworzenia mapy kompetencji, zarządzanie Centrum)
- Zarządzanie zespołem rozwojowym (Biuro Szkoleń i Rekrutacji) – tworzenie ścieżek rozwoju, mapowanie kompetencji, planowanie i realizacja działań szkoleniowych
- Kształtowanie polityki sprzedażowej w wybranych obszarach kompetencyjnych; realizacja i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych w zespołach oraz nadzór nad realizacją działań promocyjnych i informacyjnych w zespołach w zakresie pozyskiwania nowych klientów instytucjonalnych i indywidualnych i partnerów
- Obecnie (od 2010 roku) jest właścicielką firmy AD&ED Szkolenia, realizując projekty jako niezależna konsultantka, trenerka, asesorka