SZKOLENIA TSL / DYSTRYBUCJA I SPRZEDAŻ


Negocjacje biznesowe w TSL

Cele szkolenia

Podczas szkolenia zostanie przedstawione, jak prowadzić negocjacje handlowe uwzględniając w nich jaki styl negocjacji prowadzi się w danym obszarze. Uczestnik po szkoleniu będzie potrafił wymienić techniki negocjacyjne stosowane na każdym etapie procesu negocjacyjnego, definiować i asertywnie komunikować swoje priorytetowe cele przy stole negocjacyjnym. Stworzy bazę pod własny styl prowadzenia negocjacji.

Dodatkowo, uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat strategii negocjacyjnych specyficznych dla branży TSL (transport, spedycja, logistyka). Będą mogli zastosować techniki negocjacyjne w kontekście konkretnych sytuacji i problemów występujących w sektorze TSL, takich jak negocjacje cen, warunków dostaw, umów kontraktowych i innych aspektów handlowych. 

Szkolenie skupi się również na rozwoju umiejętności asertywnej komunikacji, zdolności słuchania i analizy, a także negocjacji zespołowych w kontekście współpracy z innymi firmami i partnerami handlowymi. Uczestnicy będą mieli okazję praktykować negocjacje w symulowanych scenariuszach, aby zdobyć pewność siebie i umiejętność osiągania korzystnych wyników w negocjacjach biznesowych w branży TSL


Program szkolenia


Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu, a skontaktujemy się z Tobą!


    Metodyka szkolenia

    Metody dopasowujemy do potrzeb zebranych od Uczestników, Przełożonych
    i HR. Bardzo często są dokonujemy odsłuchy rozmów prowadzone w ramach analizy potrzeb szkoleniowych. Najczęstsze metody szkoleniowe to: scenki diagnostyczne, scenki treningowe, symulowanie trudnych rozmów, ćwiczenia w podgrupach, prezentacje różnych modeli, testy. Program przeznaczony jest dla praktyków biznesu, koncentruje się na efektywnych modelach, technikach i dobrych wzorcach sprawdzonych w różnych organizacjach i popartych przykładami. Szkolenie pomyślane jest jako interaktywny warsztat, gdzie udział uczestników szkolenia sięga 80% czasu. Program przebiega według następującej dynamiki: mini wykłady o zasadach, modelach, technikach
    i narzędziach (wiedza), oraz ćwiczenie nowych technik radzenia sobie
    z obiekcjami oraz zapobiegania takim sytuacjom (umiejętność).



    Praktyczne informacje o szkoleniu stacjonarnym

    • Wspieramy naszych klientów zarówno w opracowaniu ramy narracyjnej i brandingu projektu jak i komunikacji, rekrutacji uczestników i logistyce szkoleń (wysyłanie zaproszeń, potwierdzenia, negocjacje i rezerwacje hoteli)
    • Szkolenia stacjonarne realizujemy w grupach od 12-14 osób. Warsztaty organizujemy zarówno w salach w ośrodkach szkoleniowych i hotelach w całej Polsce, także w siedzibie i oddziałach klientów oraz w siedzibie naszej firmy
    • Podczas spotkań stacjonarnych wykorzystujemy różnorodne metody i narzędzia rozwojowe tj. gry zespołowe, odgrywanie ról, scenki treningowe, case study, symulacje zjawisk/ zachowań, analizy doświadczeń, burze mózgów, miniwykłady, DT, czy facylitacje
    • Pomiędzy szkoleniami realizujemy działania wdrożeniowe/wzmacniające zdobycie wiedzy, treningi umiejętności, zastosowanie poznanych narzędzi w praktyce, zmianę postaw i zachowań w miejscu pracy
    • Podczas warsztatów uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia szkolenia

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu online/webinarze

    Praktyczne informacje o szkoleniu online/webinarze

    • Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet) do możliwości naszych Klientów
    • Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
    • Mamy duże doświadczenie w realizacji szkoleń online - pierwsze działania rozpoczęliśmy w 2019 roku
    • Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf, oraz certyfikat online
    • W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
    • Optymalna liczba Uczestników w interaktywnym szkoleniu online to 12 osób, w webinarze do 300

     Praktyczne informacje
    o szkoleniu stacjonarnym

    Powiązane produkty: