Rafał Brodowski
Szkolił, doradzał m.in. dla:
PKN ORLEN, Poczta Polska, Lufthansa AG, 4F (OTCF), Polskie Stacje Paliw HUZAR, TIMAC Agro Polska, BGŻ BNP Paribas, Najwyższa Izba Kontroli, Narodowy Fundusz Zdrowia, Biuro Informacji Kredytowej, Centralny Ośrodek Informatyki, SofLab Technology, RAND, Multiservice, DeDietrich Polska, DPD Polska, EATON Poland, Kompania Górnicza, Extradom.pl, Pneumat Systems, Rockwell Automation, Zehnder Polska, BMeters Polska, PERN „Przyjaźń”, Interhandler (JCB), PANEK, JAKON, AMATECH-AMABUD, JAKO, SIKA Poland, Elektror Airsystems, Metrix-Metal, ORGANIQUE, Hotel NIEMCZA SPA, RUCH, Grupa Wydawnicza Polskapresse, Boomgaarden Medien, Materna Communications, Małpka, Teleroute, Peklimar, Z.M. Olewnik, BJ Brokers, Centrum Edukacji Grupa ORLEN i innych.
Wiedza i kompetencje
- Z wyksztalcenia politolog, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
- Ukończył podyplomowe studia Psychologia Klienta w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
- Absolwent studiów podyplomowych Akademia Trenera Biznesu w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Specjalizacja
- Sprzedaż
- Obsługa klienta
- Negocjacje handlowe
- Negocjacje kupieckie
- Sztuka prezentacji
- Treningi on the job
- Komunikacja interpersonalna
- Motywowanie pracowników
- Budowanie zespołów
Doświadczenie i osiągnięcia
- Trener z ponad 12-letnim doświadczeniem szkoleniowym
- Pracę rozpoczynał jako przedstawiciel handlowy w firmie szkoleniowej
- Pracował jako kierownik obszaru marketingu i sprzedaży
- Kilka lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w Grupie Kapitałowej ORLEN