STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?

 

W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


30 stycznia, 2024

Telemarketer – kim jest? Obowiązki i zarobki telemarketera

Kim jest telemarketer? Jak już wspomnieliśmy we wstępie, telemarketer to osoba zajmująca się sprzedażą telefoniczną. Obiektem sprzedaży mogą być przedmioty, jak na przykład już słynne w […]
26 grudnia, 2023

Formy sprzedaży – najpopularniejsze metody i rodzaje sprzedaży

Główne formy sprzedaży Główne formy sprzedaży to handel hurtowy i handel detaliczny. Niektóre źródła wymieniają także formę kontraktową, będącą połączeniem tych dwóch typów handlu. Handel hurtowy […]
12 grudnia, 2023

Efektywna komunikacja. Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji

Dobra komunikacja to klucz do rozwiązania większości problemów. Umiejętność przeprowadzenia konstruktywnej rozmowy jest niezastąpiona w życiu profesjonalnym i prywatnym. Czym jest efektywna komunikacja? Jakie są jej […]
6 grudnia, 2023

Klient wewnętrzny i zewnętrzny — na nich opiera się biznes

Co to jest klient wewnętrzny? Wewnętrzni klienci to pracownicy, zespoły czy departamenty korzystające z produktów, usług lub informacji generowanych przez inne działy w ramach tej samej […]
28 listopada, 2023

Zarządzanie zasobami ludzkimi – czym jest i na czym polega?

Głównym celem zarządzania zasobami ludzkimi jest przede wszystkim aspekt ekonomiczny, czyli uzyskanie odpowiedniej produktywności oraz wydajności pracy w jednostce czasu. Do tego ważna jest również płaszczyzna […]
22 listopada, 2023

Design thinking – co to jest? Podstawy i stosowanie metody

Design thinking – co to jest? W znaczeniu dosłownym termin „design thinking” oznacza myślenie projektowe. To metoda, która polega na tworzeniu nowych produktów i usług w […]
18 listopada, 2023

Komunikacja międzykulturowa — dlaczego jest ważna?

Nawet w środowisku Europy umiejętność interpretowania gestów czy znajomość kręgu kulturowego może wpływać na powodzenie w biznesie. Sprawdź, jak poprawić relacje pomiędzy przedstawicielami firm z innego […]
13 listopada, 2023

Coaching – co to jest? Rodzaje. Jak wykorzystać coaching w biznesie?

Coaching co to jest? Coaching to zorganizowany i interaktywny proces towarzyszenia indywidualnym klientom (tzw. coachee) lub grupom, mający na celu stymulowanie i inspirowanie do maksymalizacji ich […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: