STREFA WIEDZY
Publikacje
Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?
W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.
30 stycznia, 2024
Kim jest telemarketer? Jak już wspomnieliśmy we wstępie, telemarketer to osoba zajmująca się sprzedażą telefoniczną. Obiektem sprzedaży mogą być przedmioty, jak na przykład już słynne w naszym kraju komplety garnków […]
22 stycznia, 2024
Wszystkie te podsystemy są ze sobą ściśle powiązane. Jeśli w tym łańcuchu operacji chociaż jeden z nich nie będzie odpowiednio zarządzany, istnieje bardzo duże ryzyko, że firma zostanie narażona na straty. Niezależnie od profilu prowadzonej […]
26 grudnia, 2023
Główne formy sprzedaży Główne formy sprzedaży to handel hurtowy i handel detaliczny. Niektóre źródła wymieniają także formę kontraktową, będącą połączeniem tych dwóch typów handlu. Handel hurtowy – jak […]
12 grudnia, 2023
Dobra komunikacja to klucz do rozwiązania większości problemów. Umiejętność przeprowadzenia konstruktywnej rozmowy jest niezastąpiona w życiu profesjonalnym i prywatnym. Czym jest efektywna komunikacja? Jakie są jej najważniejsze zasady oraz jakie błędy utrudniają […]
6 grudnia, 2023
Co to jest klient wewnętrzny? Wewnętrzni klienci to pracownicy, zespoły czy departamenty korzystające z produktów, usług lub informacji generowanych przez inne działy w ramach tej samej firmy. Koncepcja klienta wewnętrznego opiera się na idei, że każdy pracownik, […]
28 listopada, 2023
Głównym celem zarządzania zasobami ludzkimi jest przede wszystkim aspekt ekonomiczny, czyli uzyskanie odpowiedniej produktywności oraz wydajności pracy w jednostce czasu. Do tego ważna jest również płaszczyzna społeczna, która dotyczy potrzeb, […]
22 listopada, 2023
Design thinking – co to jest? W znaczeniu dosłownym termin „design thinking” oznacza myślenie projektowe. To metoda, która polega na tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o dokładne analizy oraz zrozumienie problemów i potrzeb konsumentów. Proces […]
18 listopada, 2023
Nawet w środowisku Europy umiejętność interpretowania gestów czy znajomość kręgu kulturowego może wpływać na powodzenie w biznesie. Sprawdź, jak poprawić relacje pomiędzy przedstawicielami firm z innego kręgu kulturowego, jak podnieść swoje […]
13 listopada, 2023
Coaching co to jest? Coaching to zorganizowany i interaktywny proces towarzyszenia indywidualnym klientom (tzw. coachee) lub grupom, mający na celu stymulowanie i inspirowanie do maksymalizacji ich osobistego i zawodowego potencjału. Charakteryzuje się uważnym słuchaniem, obserwacją […]