STREFA WIEDZY


Publikacje



Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?

 

W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.


10 kwietnia, 2024

Performance management – co to jest? Zarządzanie efektywnością to krok na przód

Performance management – co to jest? Performance management, czyli zarządzanie wydajnością, to strategiczny i zintegrowany proces, który ma na celu poprawę efektywności organizacji poprzez rozwój wydajności […]
5 kwietnia, 2024

Negocjacje twarde, miękkie i rzeczowe — czym są?

Negocjacje i ich rola w biznesie Negocjacjami nazywamy proces interakcji zachodzący między co najmniej dwiema stronami, które chcą osiągnąć porozumienie albo dyskutując, rozwiązać ważny problem. W […]
1 kwietnia, 2024

Employer branding – co to? Jak budować profesjonalny wizerunek pracodawcy?

Employer branding, czyli długotrwały proces budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy w oczach obecnych i potencjalnych pracowników oraz opinii publicznej jest strategią tworzącą wiarygodny i atrakcyjny obraz przedsiębiorstwa. […]
26 marca, 2024

Regulamin pracy – co powinien zawierać? Kiedy należy go utworzyć?

Zobacz jak przygotować regulamin pracy, aby było on zgodny z przepisami kodeksu pracy czy innych ustaw oraz jakich zapisów regulamin pracy nie może ustanawiać i egzekwować.  […]
21 marca, 2024

Projekt inwestycyjny – czym jest i co powinien zawierać?

Czym jest projekt inwestycyjny? Projekt inwestycyjny to zorganizowany plan działania, który ma na celu realizację określonego przedsięwzięcia gospodarczego wymagającego wykorzystania kapitału. Jego podstawą jest inwestycja w […]
16 marca, 2024

Zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) – czym jest?

Sprawne zarządzanie procesami biznesowymi (Business Process Management) jest ważne dla organizacji dążących do osiągnięcia doskonałości operacyjnej i konkurencyjności na rynku. To podejście pozwala na identyfikację, planowanie, […]
12 marca, 2024

HR Business Partner – kim jest? Czym się zajmuje?

Pojęcie „HR Business Partner” zostało wprowadzone i rozpowszechnione przez Dave’a Ulricha, wybitnego profesora zarządzania na University of Michigan i eksperta w dziedzinie zasobów ludzkich, w jego […]
2 marca, 2024

Marketing mix – czym jest? Jak wykorzystać go na potrzeby firmy?

Marketing mix, kluczowy element strategii każdej firmy, to pojęcie, którego definicja została po raz pierwszy sformułowana przez Edmunda McCarthy’ego, a następnie rozwinięta przez Roberta Lauterborna. McCarthy […]

Produkty, które mogą Cię zainteresować: