Zarządzanie efektywnością osobistą ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ OSOBISTĄ


Zarządzanie efektywnością osobistą w branży TSL jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności firmy na rynku. Efektywność w branży TSL może być mierzona na wiele sposobów, takich jak terminowość dostaw, jakość usług, wykorzystanie zasobów czy zadowolenie klientów.

Poniżej przedstawiamy kilka ważnych aspektów zarządzania efektywnością osobistą w branży TSL:

  1. Planowanie i optymalizacja procesów - są kluczowe dla skutecznego zarządzania efektywnością w branży TSL. Warto zwrócić uwagę na takie czynniki jak: trasy przewozu, dobór odpowiedniego środka transportu, optymalne wykorzystanie magazynów, wdrożenie nowoczesnych technologii oraz procesy ciągłego doskonalenia.
  2. Monitorowanie i kontrola jakości usług, takich jak terminowość dostaw, stan pojazdów, jakość obsługi klientów, jest kluczowe dla utrzymania konkurencyjności firmy na rynku. Dzięki temu można zidentyfikować problemy i wprowadzić zmiany, które poprawią jakość świadczonych usług.
  3. Wykorzystanie technologii - jest niezbędne dla zwiększenia efektywności. Automatyzacja procesów, wykorzystanie systemów GPS, systemów zarządzania flotą czy e-commerce są tylko niektórymi przykładami.
  4. Kierowanie zespołem - jest kluczowe dla osiągnięcia celów firmy. Warto zwrócić uwagę na motywację pracowników, ich rozwój oraz ciągłe doskonalenie umiejętności i wiedzy.
  5. Współpraca z klientami i dostawcami – jest bardzo istotna dla efektywności w branży TSL. Warto dbać o dobre relacje, odpowiednio komunikować się i odpowiadać na potrzeby oraz wymagania klientów i dostawców.

Chcesz wiedzieć więcej? Wyślij wiadomość,
a skontaktujemy się z Tobą!


    ZARZĄZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ OSOBISTĄ - NOWATORSKIE ROZWIĄZANIA


    Zarządzanie efektywnością osobistą w branży TSL wymaga uwzględnienia specyfiki tej branży oraz ciągłego doskonalenia procesów i wykorzystywania nowoczesnych technologii. Dbałość o jakość usług, motywacja pracowników i dobra współpraca z klientami i dostawcami są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu na rynku

     

    Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji w relacjach z klientem
    i kierowcami

    Szkolenie przedstawi zależności pomiędzy stresem a wypaleniem zawodowym. Uczestnicy stworzą indywidualny plan działania mający na celu obniżenie poziomu stresu w trudnych sytuacjach w pracy. Poznają zasady zdrowego myślenia i wypracują przekonania
    ułatwiające pracę.

     

    Trening skuteczności osobistej w branży TSL

    Szkolenie pozwoli uczestnikom określać priorytety i pokaże jak świadomie radzić sobie
    z „pożeraczami czasu” zarówno w pracy jak i życiu prywatnym. Uczestnicy ponadto będą mieli większą świadomość jak doskonalić umiejętności praktyczne w zakresie efektywnego zarządzania sobą w czasie i działania pod jego presją.

     

    Efektywne techniki organizacji pracy w firmie logistycznej

    Celem szkolenia jest udoskonalenie umiejętności w zakresie planowania pracy własnej
    oraz nabycie umiejętności prawidłowego określania celów i skutecznego planowania. Dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zwiększenia efektywności
    i wydajności pracy. Nabycie umiejętności radzenia sobie ze złymi nawykami
    i złodziejami czasu.

     

    Radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi w firmie logistycznej

    Komunikacja między oddziałami jest rozproszona tj. głównie telefon i email. Interpretacja szczególnie słowa pisanego może być zupełnie inna niż intencja nadawcy. W komunikacji
    z Klientem, szczególnie chodzi o sytuacje, kiedy Klienci sami generują konflikt – spory procent Klientów jest roszczeniowy i atakujący, nasi pracownicy potrzebują skupić się wtedy na faktach i rozwiązaniach a nie na tzw. rozgrywkach klienta, któremu zależy na osiągnięciu dla siebie maksymalnie największych korzyści. 

    NASI EKSPERCI



    Karol Helowicz


    Emilia Nowaczek-Kłos


    Daniel Wąsik


    Marta Wysocka-Frączek


    VIDEOCASTY



    Najnowszy przegląd szkoleń dedykowanych dla branży TSL przygotowaliśmy w oparciu o doświadczenia, benchmarki, dobre praktyki i rozwiązania wdrażane przez Klientów CERTES. Tworząc materiały dla szkoleń TSL korzystaliśmy z programów rozwojowych oraz wyspecjalizowanych narzędzi diagnostycznych, a także prześledziliśmy najnowsze raporty i uwzględniliśmy ogólnoświatowe trendy.


    POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW