Trener | Doradca | Strateg


Emilia Nowaczek-Kłos

Trener, doradca, strateg z 16-letnim doświadczeniem w obszarach sprzedaży i obsługi klienta. Wieloletni praktyk sprzedaży nastawiony na osiąganie ambitnych celoów i planoów organizacji.

Zwolenniczka zmiany, ktoórej przyświeca motto: „Świat jaki stworzyliśmy, jest procesem naszego myślenia. I nie można go zmienić bez zmiany naszego myślenia.” – Albert Einstein

Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET®.

Wiedza i kompetencje

  • Absolwentka Politechniki Białostockiej na Wydziale „Marketing i Zarządzanie” ze specjalnością „Handel zagraniczny”.
  • Kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe zdobywała w międzynarodowej korporacji Raben Logistic, gdzie z sukcesem szkoliła oddziały Raben Litwa, Raben Łotwa oraz Raben Estonia z zakresu sprzedaży i nowych systemoów obsługi klienta wprowadzanych w grupie kapitałowej.
  • Od 2015 roku zajmuje się rekrutowaniem, szkoleniem i wdrażaniem pracownikoów do organizacji. Jest roównież odpowiedzialna za budowanie zespołoów sprzedażowych. Ponadto zajmuje się doradztwem w zakresie minimalizacji kosztoów organizacji w oparciu o wskaźniki ilościowe, wydajnościowe i sprzedażowe. Skuteczny negocjator i planista procesoów zachodzących w organizacji. Jako konsultant tworzy kompleksowe procesy rozwojowe wykorzystując zdobytą wiedzę i doświadczenie.

  • Tworzyła i była odpowiedzialna za wdrażanie standardoów obsługi klienta.

  • Manager zorientowany na budowanie wysoce zaangażowanych i skutecznych zespołoów.

  • W szkoleniach, ktoóre prowadzi duży nacisk kładzie na utrwalenie zdobytej wiedzy, nie tylko podczas warsztatoów, ale również po ich zakończeniu.

  • Naturalnie motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.

Specjalizacja

  • Wspoółpraca i negocjacje cenowe z operatorami logistycznymi.
  • Minimalizacja kosztoów logistycznych.
  • Rekrutacja w branży TSL.
  • Budowanie i pozyskiwanie portfela klientoów.
  • Wdrażanie i adaptacja nowego pracownika.
  • Praca z trudnym klientem i sytuacje kryzysowe.
  • Negocjacje Klient-Spedytor-Przewoźnik.
  • Obieg dokumentacji w firmie z branży TSL.
  • Cash flow Przedsiębiorstwa z branży TSL.
  • Budowanie planoów sprzedażowych.
  • Obsługa i budowanie długofalowych relacji z klientami.
  • Zarządzanie zespołem.
  • First-time Spedytor.
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji.
  • Misja, wizja, cele organizacji w branży TSL.
  • Zarządzanie zmianą w organizacji.

Doświadczenie i osiągnięcia

  • projekt wdrożenia przez działy obsługi klienta nowego systemu elektronicznego wprowadzania zleceń dla dużej międzynarodowej korporacji z branży TSL.
  • projekt i jego pełna realizacja związana z dostawami kart wyborczych do głosowania w związku z wyborami do organoów samorządowych i centralnych Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej w latach 2015, 2019 ktoórego obsługę zapewniało Krajowe Biuro Wyborcze delegatur w Koninie, Bielsko-Białej, Warszawie, oraz Gdańsku dla jednej z największych drukarni akcydensowych w Europie.
  • projekt budowania zespołoów sprzedażowych dla firmy z branży TSL.
  • projekt rozwoju kompetencji zarządczych i przywoódczych dla pracownikoów firmy z branży logistycznej.
  • projekt rekrutacyjny, szkoleniowy i wdrożeniowy dla firmy będącej operatorem logistycznym