Emilia Nowaczek-Kłos
Trener, doradca, strateg z 16-letnim doświadczeniem w obszarach sprzedaży i obsługi klienta. Wieloletni praktyk sprzedaży nastawiony na osiąganie ambitnych celoów i planoów organizacji.
Zwolenniczka zmiany, ktoórej przyświeca motto: „Świat jaki stworzyliśmy, jest procesem naszego myślenia. I nie można go zmienić bez zmiany naszego myślenia.” – Albert Einstein
Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET®.
Wiedza i kompetencje
- Absolwentka Politechniki Białostockiej na Wydziale „Marketing i Zarządzanie” ze specjalnością „Handel zagraniczny”.
- Kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe zdobywała w międzynarodowej korporacji Raben Logistic, gdzie z sukcesem szkoliła oddziały Raben Litwa, Raben Łotwa oraz Raben Estonia z zakresu sprzedaży i nowych systemoów obsługi klienta wprowadzanych w grupie kapitałowej.
-
Od 2015 roku zajmuje się rekrutowaniem, szkoleniem i wdrażaniem pracownikoów do organizacji. Jest roównież odpowiedzialna za budowanie zespołoów sprzedażowych. Ponadto zajmuje się doradztwem w zakresie minimalizacji kosztoów organizacji w oparciu o wskaźniki ilościowe, wydajnościowe i sprzedażowe. Skuteczny negocjator i planista procesoów zachodzących w organizacji. Jako konsultant tworzy kompleksowe procesy rozwojowe wykorzystując zdobytą wiedzę i doświadczenie.
-
Tworzyła i była odpowiedzialna za wdrażanie standardoów obsługi klienta.
-
Manager zorientowany na budowanie wysoce zaangażowanych i skutecznych zespołoów.
-
W szkoleniach, ktoóre prowadzi duży nacisk kładzie na utrwalenie zdobytej wiedzy, nie tylko podczas warsztatoów, ale również po ich zakończeniu.
-
Naturalnie motywuje uczestników do kształtowania pożądanych postaw.
Specjalizacja
- Wspoółpraca i negocjacje cenowe z operatorami logistycznymi.
- Minimalizacja kosztoów logistycznych.
- Rekrutacja w branży TSL.
- Budowanie i pozyskiwanie portfela klientoów.
- Wdrażanie i adaptacja nowego pracownika.
- Praca z trudnym klientem i sytuacje kryzysowe.
- Negocjacje Klient-Spedytor-Przewoźnik.
- Obieg dokumentacji w firmie z branży TSL.
- Cash flow Przedsiębiorstwa z branży TSL.
- Budowanie planoów sprzedażowych.
- Obsługa i budowanie długofalowych relacji z klientami.
- Zarządzanie zespołem.
- First-time Spedytor.
- Zarządzanie wiedzą w organizacji.
- Misja, wizja, cele organizacji w branży TSL.
- Zarządzanie zmianą w organizacji.
Doświadczenie i osiągnięcia
- projekt wdrożenia przez działy obsługi klienta nowego systemu elektronicznego wprowadzania zleceń dla dużej międzynarodowej korporacji z branży TSL.
- projekt i jego pełna realizacja związana z dostawami kart wyborczych do głosowania w związku z wyborami do organoów samorządowych i centralnych Sejmu i Senatu Rzeczpospolitej Polskiej w latach 2015, 2019 ktoórego obsługę zapewniało Krajowe Biuro Wyborcze delegatur w Koninie, Bielsko-Białej, Warszawie, oraz Gdańsku dla jednej z największych drukarni akcydensowych w Europie.
- projekt budowania zespołoów sprzedażowych dla firmy z branży TSL.
- projekt rozwoju kompetencji zarządczych i przywoódczych dla pracownikoów firmy z branży logistycznej.
- projekt rekrutacyjny, szkoleniowy i wdrożeniowy dla firmy będącej operatorem logistycznym