E-logistyka E-LOGISTYKA


E-logistyka to połączenie tradycyjnej logistyki z nowoczesnymi technologiami informatycznymi i elektronicznymi, które umożliwiają kompleksową kontrolę i zarządzanie całym procesem logistycznym.

Głównymi cechami e-logistyki są:

  1. Wykorzystanie nowoczesnych technologii - e-logistyka korzysta z różnych narzędzi informatycznych, takich jak systemy zarządzania magazynami, systemy monitorowania transportu, oprogramowanie do planowania tras, aplikacje mobilne oraz elektroniczne platformy sprzedażowe.
  2. Automatyzacja procesów - dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii e-logistyka pozwala na automatyzację wielu procesów logistycznych, takich jak przyjmowanie zamówień, planowanie tras, kontrolę stanu magazynowego, generowanie dokumentów czy fakturowanie.
  3. Real-time monitoring - e-logistyka pozwala na ciągły monitoring i kontrolę całego procesu logistycznego w czasie rzeczywistym, dzięki czemu możliwe jest szybkie reagowanie na zmiany w planie oraz zapewnienie klientom wysokiej jakości usług.
  4. Integracja systemów - e-logistyka umożliwia integrację różnych systemów informatycznych, co pozwala na szybką wymianę danych pomiędzy poszczególnymi elementami procesu logistycznego, takimi jak magazyn, transport czy sprzedaż.

Chcesz wiedzieć więcej? Wyślij wiadomość,
a skontaktujemy się z Tobą!


    E-LOGISTYKA - NOWATORSKIE ROZWIĄZANIA


    Dzięki wykorzystaniu e-logistyki firmy TSL są w stanie zwiększyć swoją konkurencyjność, usprawnić procesy logistyczne oraz zapewnić klientom szybką i efektywną obsługę.

     

    Proces zakupowy usług logistycznych, zarządzanie dostawcami

    Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest dla pracowników, którzy chcą zgłębić lub odświeżyć swoją wiedzę na temat funkcji, etapów i zasad procesu zakupowego. Szkolenie obejmuje tematykę SRM w kontekście zarządzania wydajnością dostawcy. Zawiera ono również, kwestię zarządzania ryzykiem przy wyborze dostawców – w tym identyfikowanie zagrożeń, szacowanie ryzyka
    oraz plany awaryjne.

     

    Prowadzenie rozmowy z klientami, obsługa zamówień i reklamacji

    Warsztat szkoleniowy przeznaczony jest dla pracowników, którzy chcą zgłębić lub odświeżyć swoją wiedzę na temat funkcji, etapów i zasad procesu zakupowego. Szkolenie obejmuje tematykę SRM w kontekście zarządzania wydajnością dostawcy. Zawiera ono również, kwestię zarządzania ryzykiem przy wyborze dostawców – w tym identyfikowanie zagrożeń, szacowanie ryzyka oraz plany awaryjne. 

     

    Negocjacje biznesowe w TSL

    Podczas szkolenia zostanie przedstawione, jak prowadzić negocjacje handlowe uwzględniając w nich jaki styl negocjacji prowadzi się w danym obszarze. Uczestnik
    po szkoleniu będzie potrafił wymienić techniki negocjacyjne stosowane na każdym etapie procesu negocjacyjnego, definiować i asertywnie komunikować swoje priorytetowe cele przy stole negocjacyjnym. Stworzy bazę pod własny styl prowadzenia negocjacji.

     

    Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami

    Celem szkolenie jest ulepszeniem jakości obsługi klienta wśród pracowników branży TSL. Uczestnik dowie się jak budować i utrzymywać długofalowe relacje z klientami biznesowymi, które w ujęciu długoterminowym będą korzystne dla przedsiębiorstwa. Podczas szkolenia zostanie ukazane, jak budować wspierające relację z klientem wewnętrznym w kontekście budowanie relacji z klientem zewnętrznym.

    NASI EKSPERCI



    Karol Helowicz


    Emilia Nowaczek-Kłos


    Daniel Wąsik


    Marta Wysocka-Frączek


    VIDEOCASTY



    Najnowszy przegląd szkoleń dedykowanych dla branży TSL przygotowaliśmy w oparciu o doświadczenia, benchmarki, dobre praktyki i rozwiązania wdrażane przez Klientów CERTES. Tworząc materiały dla szkoleń TSL korzystaliśmy z programów rozwojowych oraz wyspecjalizowanych narzędzi diagnostycznych, a także prześledziliśmy najnowsze raporty i uwzględniliśmy ogólnoświatowe trendy.


    POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW