SZKOLENIA OTWARTE
E-commerce marketing
Cele szkolenia
Szkolenie ma na celu przedstawienie Uczestnikom najlepszych praktyk dotyczących wykorzystywania internetowych rozwiązań sprzedażowych. Uczestnicy poznają techniki i narzędzia optymalizujące skuteczność działań w zakresie e-commerce, w szczególności wspierających procesy docierania do nowych Klientów oraz lokalizowania i utrzymywania obecnych, a także metody automatyzacji sieciowych działań marketingowych.
Najbliższe terminy
szkoleń:
16-17.12.2024 - online
Cena: 1 890 zł netto
Uzyskaj rabat dla swojej Organizacji:
5%
2 os.
10%
3 os.
15%
4 os.
Program szkolenia
- E-commerce w Polsce – zasięg, wartość, struktura
- Zakupy w sieci – rys historyczny
- Zachowania internetowych nabywców
- Istotne dla Twojej branży podmioty działające w e-commerce
- Najnowsze trendy i prognozy dotyczące e-commerce
- Omnichannel marketing
- ROPO/reverse ROPO staje się ROTOPO
- Click & Collect
- Check-out, dostawy i zwroty – jak zapewnić komfort Twoim klientom
- Sezonowość i kluczowe okresy/daty
- Czatboty i inne rozwiązania służące obsłudze Klienta
- Rynek mobilny (m-commerce)
- Strategiczne planowanie e-handlu
- Identyfikacja potrzeb i budowa oferty
- Sposoby ustalania wielkości i wartości rynku – analiza konkurencji i otoczenia rynkowego
- Ustalanie budżetu i rozważanie oustourcingu
- Metody ustalania cen
- Modele płatności
- Logistyka, magazynowanie, dostawa do konsumenta, śledzenie przesyłek, reklamacje i zwroty
- Dropshipping
- Tworzenie e-sklepu – wybór platformy shoppingowej (inhouse czy outsource?)
- Tworzenie/odświeżanie sklepu internetowego z naciskiem na UX
- Prototypowanie i makiety
- Projektowanie i budowanie witryny sklepowej
- Ewaluacja
- Kluczowe zagadnienia dotyczące UX
- Heurystyki Nielsena
- Click-tracking
- Audyt e-sklepu
- Porzucony koszyk
- Powody porzucania koszyka
- Sposoby ratowania porzuconego koszyka
- Optymalizacja sklepu internetowego (SEO) pod kątem e-Commerce
- Dlaczego należy optymalizować witrynę?
- Kod i zawartość witryny
- Jak formatować treści?
- Linkowanie wewnętrzne
- Afiliacje, inbound marketing i link building
- Język odbiorcy - język korzyści
- Wybór lub zmiana domeny
- Crawlery (roboty analizujące stronę internetową)
- Black Hat
- Zasada E-A-T
- Ewolucja algorytmów Google
- Rola słów/fraz kluczowych
- Dobierania odpowiednich słów kluczowych - narzędzia i metody
- Długi ogon
- Nasycenie frazami kluczowymi (ogólne vs precyzyjne, lokalne, semantyczne)
- Mierzenie działań: Google Search Console, Surfer SEO, Google Analytics
Praktyczne informacje
o szkoleniu
- 2 dni szkoleniowe (2 x 7 h)
- Dostosowujemy technologię transmisji video (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Google Meet)
- Podczas spotkań online korzystamy z takich narzędzi jak: Mentimeter, Miro, Mural, Padlet, Jambord
- Instrukcja logowania i pomoc naszego helpdesku
- W trakcie realizacji spotkania online do dyspozycji uczestników jest konsultant, który dba o jakość szkolenia
- Pigułki wiedzy i inne materiały dodatkowe
- Zadania poszkoleniowe
- E-mentoring z trenerem do 60 dni
po zakończeniu szkolenia - Podczas szkoleń online uczestnicy otrzymują materiały w wersji pdf oraz certyfikat online