STREFA WIEDZY
Publikacje
Jak skutecznie dbać o ekonomię uwagi?
W dobie nadprodukcji treści coraz trudniej dotrzeć do naprawdę wartościowych informacji. W oparciu o trendy, zidentyfikowane przez nasz interdyscyplinarny zespół, staramy się dostarczać sycące i lekkostrawne porcje wiedzy, by ułatwić naszym odbiorcom bilansowanie medialnej diety.
17 maja, 2024
Metoda 6 myślowych kapeluszy – na czym polega? Problemy codzienności wymagają czasami mniejszej, a czasami większej uwagi. Te trudniejsze należy poddać głębokiej analizie. Jednak jeśli rozwiązanie nie przychodzi samo, w wyniku […]
10 maja, 2024
Robert Cialdini — poznaj 6 zasad wywierania wpływu na ludzi Perswazja jest społecznym wpływem na przekonania, postawy, motywacje i zachowania. Jest formą manipulacji, która ma za zadanie zmienić myśli i przekonania. Badaniem tego zjawiska […]
24 kwietnia, 2024
Dwuczynnikowa teoria Herzberga – na czym polega? Dwuczynnikowa teoria Herzberga, znana także jako teoria motywacji i higieny, jest jednym z kluczowych modeli w psychologii organizacyjnej, skoncentrowanym na czynnikach wpływających na satysfakcję oraz motywację […]
20 kwietnia, 2024
Piramida poziomów logicznych Diltsa (DPLL) – co to? Piramida poziomów logicznych Roberta Diltsa, znana również jako Dilts’ Logical Levels (DPLL), to model rozwoju osobistego i zmiany organizacyjnej, który przedstawia hierarchię […]
16 kwietnia, 2024
Microlearning — co to jest? Krótkie i prosto przedstawione treści, wiedza „w pigułce” dostosowana do potrzeb konkretnej grupy lub pojedynczego kursanta — tak krótko można scharakteryzować microlearning. Jeśli nie masz dużo czasu na tradycyjny kurs, to krótkie […]
10 kwietnia, 2024
Performance management – co to jest? Performance management, czyli zarządzanie wydajnością, to strategiczny i zintegrowany proces, który ma na celu poprawę efektywności organizacji poprzez rozwój wydajności pracowników. Jest to proces ciągły, który obejmuje planowanie, monitorowanie, […]
5 kwietnia, 2024
Negocjacje i ich rola w biznesie Negocjacjami nazywamy proces interakcji zachodzący między co najmniej dwiema stronami, które chcą osiągnąć porozumienie albo dyskutując, rozwiązać ważny problem. W trakcie negocjacji dąży się do znalezienia […]
1 kwietnia, 2024
Employer branding, czyli długotrwały proces budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy w oczach obecnych i potencjalnych pracowników oraz opinii publicznej jest strategią tworzącą wiarygodny i atrakcyjny obraz przedsiębiorstwa. A ten nie tylko zatrzymuje cennych pracowników, […]
26 marca, 2024
Zobacz jak przygotować regulamin pracy, aby było on zgodny z przepisami kodeksu pracy czy innych ustaw oraz jakich zapisów regulamin pracy nie może ustanawiać i egzekwować. Czym jest regulamin pracy? Regulamin pracy […]